خواجه‌وند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نماینده کشتی‌‌گیران می‌خواهد جو روانی ایجاد کند/ درخشان برگه‌ای غیر از فرم همیشگی امضاء نکرد

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص تهدید دوباره کشتی‌گیران نسبت به توقیف اموال باشگاه گفت: آنها یک بار این کار را کردند و دوباره هم می‌توانند این کار را کنند.

مهدی خواجه‌وند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: به هر حال کشتی‌گیران یک بار اموال باشگاه را توقیف کردند و برای بار دوم هم می‌توانند این کار را انجام دهند. من متوجه این مسئله نمی‌شوم که چرا قبل از ارائه دادخواست به دادگاه وکیل کشتی‌گیران موضوع را در رسانه‌ها مطرح می کنند. آنها قصد دارند جو روانی درست کنند که اصلا کارشان درست نیست.

وی تصریح کرد: مسائل دادگستری تعریف دارد. صراحتا در قانون دادگستری مطرح شده که اگر صورتجلسه شکایت به بیرون درز پیدا کند تخلف محسوب می‌شود. بر این اساس وکیل کشتی‌‌گیران نمی‌دانم چرا وقتی دادخواست نداده است در رسانه‌ها مطرح می‌کند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: به هر حال شاکیان در ابتدا باید مذاکره کنند و اگر به حق و حقوقشان نرسیدند به دادگستری به عنوان مرجع دادگستری مراجعه کنند.

وی درباره شکایت مدیر برنامه اشپیتیم آرفی به فیفا از باشگاه‌ پرسپولیس گفت: در حال حاضر پرونده‌ای در این خصوص دریافت نکردم همچنین بخش بین الملل باشگاه پیگیر پرونده‌های ارسالی از فیفا است. به هر حال ما نمی‌گذاریم پرونده آرفی به محرومیت پرسپولیس منجر شود.

وی درباره امضا قرارداد تعهد مضاعف توسط حمید درخشان تصریح کرد: درخشان فرم تعهد مضاعف را امضا نکرد وی مانند دیگر مربیان آن قراردادی که طبق روال بود امضا کرد و برگه‌ای غیر از فرم قرارداد همیشگی را امضا نکرد.

خواجه‌وند در خصوص وضعیت ماهینی گفت: کارت معافیت توسط سازمان لیگ برتر باطل شد. به هر حال ما از قانون تمکین می‌کنیم اما حق و حقوق ماهینی را هم پیگیری می‌کنیم.

وی درباره مشکل به وجود آمده برای کارت معافیت و عالیشاه عنوان کرد: من این موضوع از شما می‌شنوم و اطلاعی از آن ندارم به نظر نمی‌رسد که این 2 بازیکن مشکل خاصی نداشته باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تیم پرسپولیس بعد از شوک ایجاد شده نتایج خوبی کسب می‌کند و امیدوارم این نتایج در هفته‌های بعد هم ادامه یابد.

انتهای پیام/
برچسب ها: قرارداد ، پرسپولیس ، توقیف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار