سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص ضبط اموال و خانه رویانیان توسط بانک گفت: این موضوع برای ما بسیار ناراحت کننده بود. بر این اساس هر کمکی که از دستمان برآید برای رویانیان انجام می‌دهیم.

مهدی خواجه‌وند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: ما و باشگاه پرسپولیس از انجام هر کمکی که بتواند مشکل رویانیان را حل کند دریغ نخواهیم کرد.

وی درباره بحث 2 میلیارد تومانی که رویانیان از بانک وام گرفته بود، بیان کرد: مسئولان امورمالی باشگاه باید در این مورد اظهار نظر کنند چرا که آن‌ها پیگیر این موضوع هستند.

خواجه‌وند در مورد مشکل سربازی پولادی بیان کرد: ما موضعمان در مورد پولادی را به طور شفاف و مکرر اعلام کردیم و هر کمکی هم که بتوانیم برای برطرف شدن مشکل سربازی پولادی انجام می‌دهیم فقط این بازیکن باید به تمرینات پرسپولیس بازگردد. همانطور که مشکل سربازی ماهینی توسط وکیلش برطرف شد مسئله پولادی هم با پیگیری‌های لازم قابل برطرف شدن است.

وی درباره جلسه هیئت مدیره پرسپولیس تصریح کرد: اگر دستور جلسه داشته باشیم و رئیس هیئت مدیره هم اعلام کند جلسه هیئت مدیره تشکیل می‌شود و گرنه جلسه‌ای برگزار نمی‌کنیم. جلسه هیئت مدیره ربطی به برد و باخت پرسپولیس ندارد. اگر دستور جلسه توسط سیاسی اعلام شود آن وقت جلسه هیئت مدیره هم برگزار می‌شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد اختلاف اعضای هیئت مدیره بر سر علی دایی گفت: دایی مورد حمایت هیئت مدیره پرسپولیس است و هیچ اختلافی بین اعضای هیئت مدیره بر سر علی دایی وجود ندارد.

وی درباره برد پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر تصریح کرد: به هر حال انتظار از پرسپولیس بود که این بازی را ببرد و این اتفاق باید زودتر برای پرسپولیس می‌افتاد. امیدوارم این بردها تداوم داشته باشد.

وی درباره نیاز تیم پرسپولیس به جذب بازیکن خارجی گفت: بازیکنان مختلفی مورد تست قرار گرفتند اما مورد قبول دایی قرار نگرفتند. به هر حال اگر دایی اعلام نیاز کرد ما اقدام لازم را انجام می‌دهیم.

خواجه‌وند در مورد وضعیت اسپانسر پرسپولیس گفت: اسپانسر باشگاه پرسپولیس تا الان به تعهداتش عمل و در موعد مقرر پول‌ها را پرداخت کرده است.

وی درباره گفته‌های وزیر دادگستری در مورد خصوصی‌سازی سرخابی‌ها تا یک ماه دیگر گفت: به هر حال تکلیف قانونی است که باید امسال تیم‌های سرخابی به بخش خصوصی واگذار شوند. مجلس هم بیشتر این موضوع است و به ما تاکید شده که شرایط واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی را مهیا کنیم.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار