"محمدرضا احمدی" پوشش بازی های آسیایی به نوعی عامل موثر در جهت معرفی بهتر و بیشتر ورزشکاران به مردم کشورمان و جامعه ورزش دانست.

"محمدرضا احمدی" مجری و گزارشگر برنامه "آسیا سه" ویژه بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون درگفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران با اشاره به این که پوشش کامل این رقابت ها باعث تمرکززدایی از برخی رشته های ورزشی همچون فوتبال در رسانه می شود، گفت: با توجه به این که نگاه و توجه بسیاری از رسانه های دنیا و مردم کشورهای مختلف از جمله ایران این روزها بیشتر معطوف به فوتبال است، با پخش زنده مسابقات بازی های آسیایی به خصوص پوشش گسترده شبکه سه سیما از این رقابت ها انگیزه مضافی بین آن ها برای روی آوردن به رشته های دیگر ایجاد شد. 

وی افزود: از طرف دیگر حضور تیم رسانه ای ایران در سالن مسابقات و تهیه گزارش و گفت و گو با ورزشکاران باعث افزایش روحیه آنها برای رقابت با حریفانشان می شد. رشته هایی مانند ووشو، قایقرانی،کاراته و... که شاید پیش از این کمتر در تلویزیون گزارش می شد یا رقابت های آن مورد توجه قرار می گرفت، در این مسابقات پوشش داده شد و نمایندگان این ورزش ها حضور و حمایت رسانه را کنار خود احساس می کردند و انگیزه بیشتری داشتند تا شایستگی های خود را به منصه ظهور برسانند. 

احمدی ادامه داد: شاید پیش از این بسیاری از مردم نام ورزشکاران رشته های شرکت کرده در بازی‌ها را حتی نشنیده بودند اما پوشش بازی های آسیایی به نوعی معرفی آن ها به مردم کشورمان و جامعه ورزش بود. به نظر من اقدام و عملکرد رسانه ملی در این زمینه حتی باعث شد تا گذشته از این که مردم با نام و قواعد و مسائل تکنیکی و فنی رشته های مختلف آشنا شوند، عده ای برای دنبال کردن حرفه ای بعضی از رشته ها نیز اقدام کنند.  



انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار