برندگان مسابقه قرآنی الکوثر تقدیر شدند

همزمان با عید سعید غدیر خم ،طی مراسمی از برندگان هفتمین دوره مسابقه قرآنی شبکه الکوثر قدردانی شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی الکوثر، پنج قاری برتر هفتمین دوره مسابقه بین المللی قرآنی"
ان للمتقین مفازا " با حضور در کشور،جوایز خود را  دریافت کردند.

این قاریان که از کشورهای ایران ، مصر، عراق ، لبنان  و افغانستان بودند، یک هفته میهمان شبکه جهانی الکوثر بوده و پس از حضور در ویژه برنامه عید سعید غدیر و نهمین سالگرد تاسیس شبکه الکوثر و دریافت لوح تقدیر وجوایز نقدی خود در محافل قرآنی مختلفی نیز شرکت کردند.

لازم به ذکر است درطول مدت اقامت این قاریان بین المللی برنامه های مختلفی برای آنها تدارک دیده شده بود که از جمله آن به شرکت در محفل قرآنی حرم مطهر رضوی که در رواق امام خمینی (ره) و با حضور بیش از 5000 نفر برگزار شد ، می توان اشاره کرد.

برندگان این مسابقه بین المللی در محفل قرآنی در حرم مطهر امامزاده صالح (ع) و محفل قرآنی جامعه قاریان افغان در مشهد مقدس نیز شرکت کردند.

همچنین برنامه های جنبی در طول مدت اقامت در کشور برای این قاریان تدارک دیده شد که شامل بازدید از حسینیه جماران ، بازدید از برج میلاد تهران ، بازدید از کاخ سعد آباد و موزه های تهران ، زیارت حرم مطهر رضوی در مشهد مقدس ، زیارت حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران در قم می‌باشد.

گفتنی است هفتمین دوره مسابقه قرآنی" ان للمتقین مفازا " در شبهای ماه مبارک رمضان با حضور یکصد قاری از 30 کشور جهان برگزار گردید.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار