دبیرکل حزب سبز گفت: اصولگرایان ریشه دار با ائتلاف میان اصولگرایان، مخالفتی ندارند اما جریان اصولگرایی با محوریت جبهه پایداری و یا آقای احمدی‌نژاد را قبول ندارند.

"حسین کنعانی‌مقدم" در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه همایش وحدت اصولگریان، بیشتر ائتلافی برای انتخابات آتی مجلس است تا ائتلافی برای اصولگرایان، گفت: اصولگرایان برای انتخابات آتی مجلس، باید به یک ساز‌و‌کار مناسب برای وحدت دست پیدا کنند؛ وگرنه ما اصولگرایان در استراتژی با هم وحدت داریم.

وی تأکید کرد: بحث انتخابات که مطرح می‌شود؛ اختلافات بر سر تقسیم قدرت پیش می‌آید.

کنعانی‌مقدم تصریح کرد: افرادی که در این همایش حضور داشتند، عمدتا عضو جبهه پایداری بودند و هدفشان از برگزاری چنین همایشی این بود که به دیگران بگویند؛ با ما باشید تا اینکه بگویند همه با هم باشیم. 
 
عضو جبهه ایستادگی با اشاره به حضور پر رنگ وزرای کابینه محمود احمدی‌نژاد در این همایش، بیان داشت: به نظر می‌رسد که آقای احمدی‌نژاد منتظر به ثمر نشستن درخت ائتلاف است تا بتواند از میوه آن استفاده کند.
 
وی تأکید کرد: احمدی‌نژاد منتظر است که نتیجه این ائتلاف چه خواهد شد تا ببیند آیا برای حضور مجدد وی در عرصه سیاست، حمایت خواهد شد یا خیر.

کنعانی مقدم گفت: اصولگرایان به 3 بخش تقسیم می‌شوند. کسانی که ریشه و ساختارهای اصولگرایی را دارند، اصولگرایان تازه به دوران رسیده که عمدتا در دوران احمدی‌نژاد وارد صحنه سیاست شدند و اصولگرایانی که قرائت جدیدی از اصولگرایی دارند.

وی تأکید کرد: طیف ریشه‌دار اصولگرایی با ائتلاف میان اصولگرایان مخالفتی نداشته اما اصولگرایی با محوریت جبهه پایداری و یا آقای احمدی‌نژاد را قبول ندارد.

دبیرکل حزب سبز درباره سوءاستفاده برخی جریان‌های سیاسی از شخصیت آیت‌الله مصباح‌یزدی، گفت: آیت‌الله مصباح‌یزدی، یک شخصیت علمی و قابل احترام هستند؛ اما این کار درستی نیست که برخی جریان‌های سیاسی از شخصیت ایشان برای بازگشت مجدد آقای احمدی‌نژاد سوءاستفاده می‌کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ائتلاف ، اصولگرا ، سیاست ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار