عضو جبهه پایداری گفت: بهترین راه برای حل اختلافات احتمالی بین اصولگرایان، گفتگو است و آینده اصولگرایی روشن است و اصولگرایان قطعا به وحدت خواهند رسید.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "روح الله حسینیان" نماینده مجلس و عضو جبهه پایداری در حاشیه چهارمین نشست همگرایی اصولگرایان در جمع خبرنگاران با  اشاره به ضرورت وحدت و همگرایی اصولگرایان برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت:  یکی از ملزومات وحدت اصولگرایان، همگرایی آنها است.

وی در ادامه نقش علما و روحانیون را در راه رسیدن به وحدت  اصولگرایان مهم  ارزیابی کرد و تصریح کرد: در جریان همگرایی اصولگرایان نباید شخص، محور قرار گیرد و همان اصول مدنظر رهبری باید به عنوان محور مطرح قرار گیرد.

حسینیان در ادامه با  اشاره به این که اصولی که سازمان اصولگرایی را تشکیل می‌دهد باید مدنظر قرار گیرد اظهار داشت: در جریان همگرایی اصولگرایان باید اصولی که سازمان اصولگرایی را تشکیل می‌دهد مشخص و رعایت شود تا اصولگرایان مجبور به وحدت شوند.

عضو جبهه پایداری با اشاره به یأس و ناامیدی‌ای که برخی از اصولگرایان مدعی هستند بعد از انتخابات ریاست جمهوری به ان گرفتار شده‌اند گفت: بهترین راه برای حل اختلافات احتمالی میان اصولگرایان گفتگو است و این راه به نتیجه خواهد رسید.

وی در پایان برگزاری جلسات همگرایی اصولگرایان را مهم ارزیابی کرد خاطرنشان کرد: قطعا آینده اصولگرایان روشن است و اصولگرایان به وحدت خواهند رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار