رئیس حوزه هنری استان البرز گفت: با 35 عنوان کتاب و نرم‌افزارهای هنری حوزه هنری استان البرز در سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری حاضر می‌شود.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان البرز، حمید قره‌داغی اظهار کرد: سومین جشنواره تولیدات مراکز استانی حوزه هنری در هشت بخش مجزا در استان کرمانشاه برگزار و آثار و تولیدات حوزه‌های هنری سراسر کشور در آن به رقابت خواهند پرداخت.
وی گفت: این جشنواره از سال 85 آغاز به کار نمود و با برگزاری دو دوره موجب بالا رفتن سطح کیفی و کمی آثار و تولیدات و ایجاد انگیزه برای تولید آثار فاخر هنری در سطح کشور شد.
قره‌داغی درباره حضور حوزه هنری استان البرز در این جشنواره بیان کرد: حوزه هنری استان البرز در نخستین سال تشکیل خود با آثار تولید شده در کارگاه‌های هنری و تخصصی که از ابتدای سال در این مرکز برگزار کرده است، در بخش‌های مختلف این جشنواره با تولیدات سایر استان‌ها به رقابت خواهد پرداخت‌.
وی افزود: در بخش تازه‌های نشر و ادبیات، حوزه هنری استان البرز با 35 عنوان کتاب و نرم‌افزار شامل پنج عنوان پژوهش با موضوعاتی چون انقلاب اسلامی، فلسفه هنر و دفاع مقدس، 25 عنوان کتاب منتشر شده در زمینه‌های نمایشنامه، فیلمنامه، مجموعه شعر و داستان و پنج نرم‌افزار و نشریه الکترونیکی در خصوص خانواده متعالی، مبانی هنر متعهد، دوره‌های کارگاهی و تخصصی هنری حضور خواهد داشت‌.
این مسئول خاطرنشان کرد: از مجموع کتاب‌های منتشر شده توسط این مرکز، بالغ بر ده عنوان کتاب در قالب «دفتر نخست» ارائه می‌شود./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.