رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خدمت در جهت احقاق حق و برپایی عدالت در جامعه را بسیار ارزشمند دانست و گفت: کار قضا و برقراری عدالت مانند وزن کردن طلاست اگر کسی را مجازات می‌کنیم باید حساب و کتاب داشته باشد و به اندازه و بر اساس قانون باشد.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و‌المسلمین "محمدکاظم بهرامی" در جمع کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان گفت: شما وقتی که به این مجموعه آمدید  با خدای خود و مردم عهد و پیمان بستید که در جهت احقاق حق کوشا باشید و این تلاش باید در تمام تصمیمات، آرا و قرارهای قضایی جلوه پیدا کند.

 وی با اشاره به حساسیت و اهمیت کار قضاوت افزود: شما وقتی که یک کیلو میوه را وزن می‌کنید اگر چند گرم هم این طرف و آن طرف شود  قابل تحمل است اما زمانی که طلا را  وزن می‌کنید یک گرم کم و زیاد هم مهم است.

این مقام عالی قضایی ادامه داد: کار قضا و برقراری عدالت مانند وزن کردن طلاست اگر کسی را مجازات می‌کنیم باید حساب و کتاب داشته باشد و به اندازه و بر اساس قانون باشد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح بر خوش‌بینی نسبت به یکدیگر و پرهیز از سوء ظن نسبت به افراد تأکید کرد و گفت: خوبی یکدیگر را بخواهیم تا عنایات خداوند شامل حامل ما شود چون اگر لحظه‌ای خداوند توجهش را قطع کند انسان سقوط می‌کند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی با اشاره به اهمیت پیشگیری از وقوع جرم افزود: خدا را باید شاکر باشیم که اقدامات ما در نیروهای مسلح اثرگذار است، باید این قدر موقعیت را  دانست و کار را جدی‌تر و قوی‌تر پیش ببریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار