عضو شورای شهر گفت: درخواست توقف عملیات بوستان مادر به شهرداری داده شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،محمد حقانی عضو شورای شهر تهران در ادامه جلسه شورای شهر گفت: اواخر فروردین ماه در خصوص بوستان مادر تذکری به شهرداری داده شد. با استناد بر اینکه شهرداری پروژه های موفقی را مطرح کرده است ودرآنها توفیق داشته است نمی‌توانیم مطالبی را که مغایر با ضوابط ومقررات است نادیده بگیریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فرآیند بوستان مادر در کمیسیون اصل 90 مطرح شده است بیان داشت:رای بر‌توقف عملیات این بوستان داده شده است.

حقانی همچنین اظهار داشت: تا کنون این مساله در شورای عالی معماری و شهرسازی مطرح شده است و دونامه نیز به شهردار ارسال شده گفت: درخواست توقف عملیات داده شده اما این کار صورت نگرفته است.

عضو شورای شهر با اشاره به اینکه این مساله به ریاست جمهوری و وزیر کشور نیز رسیده است یادآور شد اخیرا قوه قضاییه نامه‌ای برای اعلام نظر فرستاده است لذا از شورای شهر درخواست می‌کنم تا مساله بوستان مادر سلامت محیط زیست و معماری شهر‌سازی بررسی شود و‌پس از اینکه مساله در کمیسیون‌های تخصصی بررسی شد نظرات داده شود و جواب نامه ارسال گردد.

در ادامه معصومه آباد عضو دیگر شورای شهر ضمن تبریک عید غدیر و روز عصای سفید گفت:یازدهمین کنفرانس مترو پلیس درحیدرآباد تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه این کنفرانس با حضور180 کلان‌شهر جهان تشکیل شد عنوان داشت کلان‌شهرها ابتکارات واقدامات خود را در حوزه شهری ارائه دادند.

عضو شورای شهر خاطرنشان کرد: پرچم کشور ایران برای پروژه‌های دو‌شهر تهران و مشهد در‌میان 180 کلان‌شهر بالا برده شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار