برنامه"پرانتز باز" رادیو نمایش در دومین شب متواری به بررسی رویدادهای نخستین جشنواره تئاتر خیابانی طلوع امید بهزیستی پرداخت.

به گزارش حوزه  تئاتر باشگاه خبرنگاران  به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره تئاتر خیابانی طلوع امید بهزیستی؛ برنامه رادیویی"پرانتز باز" رادیو نمایش در دومین شب متواری به بررسی رویدادهای این جشنواره هنری پرداخت. 

براساس این گزارش؛ در این برنامه ژاکلین آواره بازیگر نمایش" اصل بیست و یکم" به کارگردانی قطب الدین صادقی ،رسول حق شناس استاد تئاتر درمانی با اجرای مجید امینی مدیر بخش تئاتر شورایی حضور داشتند.
 
در این برنامه دلایل استقبال مخاطبان و جامعه هدف بهزیستی از اجرای نمایش"اصل بیست و یکم" و ویدئو کنفرانس بخش بین الملل با اجرای کیهاندخت ایرانی بررسی شد.

ژاکلین آواره با تشکر از مسئولان برگزاری این جشنواره  به خاطر توجه به این موضوع مهم اجتماعی گفت: تئاتر ما نیازمند برگزاری جشنواره های با این موضوع و شیوه اجرایی بود و امر آموزش و درمان با استفاده از زبان تئاتر از جمله موضوعاتی است که نادیده انگاشته شده است. 

رسول حق شناس نیز بیان کرد: شیوه کار من تئاتر درمانی است و امسال نیز به واسطه برگزاری جشنواره ای با این عنوان زمان مقتضی را مغتنم شمردم و از این فرصت استفاده کردم. زبان تئاتر زبان گویا و دلپذیری است که آموزش را دلپذیر تر می کند.  
 
نخستین جشنواره ملی تئاتر خیابانی طلوع امید بهزیستی از 19 تا 24 مهر ماه در تهران برگزار می شود. 

انتهای پیام /
برچسب ها: برنامه ، رادیو ، جشنواره ، امید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.