دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر گفت: مسلمانان باید نسبت به توطئه های تفرقه افکنانه استکبار جهانی هوشیار باشند و از اعتقادات خود دفاع کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران؛ سردار حسین کارگر روز دوشنبه در آیین جشن عید غدیر در بوشهر افزود: دشمن امروز برای ضربه زدن به اسلام علاوه بر کشتار مسلمانان، اعتقادات و باورهای آنان را مورد هجوم قرار داده است.

وی اضافه کرد: آنان برای تفرقه میان مسلمانان از طریق راه اندازی شبکه های مختلف ماهواره ای احساسات شیعه و با تاسیس برخی شبکه های منتسب به شیعیان به اعتقادات مذهبی اهل سنت توهین می کنند.

کارگر بیان کرد: هدف از برگزاری آیین های مربوط به عید غدیر و ترویج این فرهنگ در بین مردم تقویت اعتقادات دینی و مذهبی و انتقال فرهنگ علوی به جامعه است.

وی ادامه داد: برای اجرای فرمان پیامبر خدا باید برنامه های مربوط به عید غدیر جدی و با محتوا برگزار شود.

کارگر گفت: در برگزاری برنامه های عید غدیر به دنبال سازمانی و اداری کردن برنامه ها نیستیم و باید اجرای غدیر همانند تاسوعا و عاشورا مردمی باشد.

وی افزود: دشمنان از همه توان خود برای سردرگمی مردم ایران اسلامی در مسایل فرهنگی استفاده کرده اند و ما باید در این زمینه هوشیار باشیم.

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر افزود: عید غدیر برای تبیین هر چه بهتر امامت، ولایت و واقعه غدیر است و در این مناسبت بزرگ به دنبال این نیستیم که عده ای بیایند و موسیقی اجرا کنند.

وی یادآورشد: به مناسبت عید غدیر در هشت شهرستان استان بوشهر واقعه غدیر به وسیله سپاه امام صادق (ع) بازسازی شده و برنامه های ویژه ای در امامزاده ها، مساجد، حسینیه ها و هیاتها به مناسبت این عید بزرگ مسلمانان برگزار می شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.