رئیس بیمارستان تامین اجتماعی نبی اکرم (ص) عسلویه از خدمات‌رسانی به 5 هزار بیمار در بیمارستان جدید‌الاحداث عسلویه در شهریورماه امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران؛ سیاوش خادمی صبح امروز در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه با تبریک عید غدیر خم اظهار داشت: عید غدیر عید اکمال دین است و گرامیداشت این ایام امری لازم و ضروری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی نبی اکرم (ص) عسلویه با تشریح عملکرد بیمارستان در شهریور ماه امسال افزود: در شهریور ماه بیمارستان نبی اکرم(ص) شهرستان عسلویه تعداد 5 هزار و 544 نفر مراجعه کننده داشت که از این تعداد 159 نفر بستری شدند.

وی اضافه کرد: تعداد افرادی که تحت عمل جراحی قرار گرفتند 92 نفر بود و خوشبختانه شاهد رضایت صد در صدی مردم از خدمات ارائه شده بودیم و لازم است از مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان عسلویه که الحق والانصاف همکاری بسیار خوبی با مجموعه بیمارستان داشتند تقدیر کنیم.

خادمی بیان کرد: در بیمارستان عسلویه نسبت به ماه گذشته از نظر عملکرد بستری 27 درصد رشد داشتیم که جای تامل دارد با توجه به اینکه تاکنون فاز دوم بیمارستان نیز راه‌اندازی نشده  از نظر عملکرد بستری رشد بسیار خوبی داشتیم.

رئیس بیمارستان عسلویه افزود: همچنین یک‌هزار و 680 نفر نیز توسط متخصصین بیمارستان ویزیت شدند و تعداد یک‌هزار و 600 نفر نیز مراجعه کننده به آزمایشگاه داشتیم.در مسئله چکاپ کردن فقط با تجویز پزشک مربوطه رایگان است در غیر اینصورت تعرفه شامل مراجعه کنندگان خواهد بود.

خادمی افزود: تعداد 869 نفر در شهریورماه امسال به بخش رادیولوژی مراجعه کرده‌اند که بیشتر این افراد دچار سوانح جاده‌ای و یا بعضا شکستگی بوده‌اند.

وی گفت: از تمام توانمندی و ظرفیت موجود برای بهبود خدمات‌رسانی به مردم اهتمام می‌ورزیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ا
برچسب ها: بوشهر ، اهواز ، خوزستان ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.