مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: ایجاد دو منطقه آزاد در دستور کار شورای عالی مناطق آزاد/حضور فرانسوی ها برای اسکله سازی در چابهار قطعی نیست و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز دوشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

ایجاد دو منطقه آزاد در دستور کار شورای عالی مناطق آزاد/حضور فرانسوی ها برای اسکله سازی در چابهار قطعی نیست

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/21/2662298_375.jpg

 دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با بیان اینکه دستورالعمل ویژه‌ای برای ایجاد بانکهای خارجی در مناطق آزاد نوشته شده عنوان کرد: تعدادی از سرمایه‌گذار خارجی برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد استقبال کرده‌اند اما هنوز قطعی نیست.


تهران بارانی و 16 درجه / آغاز بارش ها در غرب کشور از روز چهارشنبه

 امروز افزایش ابر، وزش باد، بارش باران گاهی با رعد و برق برای استان های واقع در شمال غرب، غرب، دامنه های زاگرس، دامنه های جنوبی البرز و سواحل شمالی کشور پیش بینی می شود.


خرید ناوگانهای جدید حمل و نقل ریلی از شرکت‌های داخلی/ ارتقای کیفیت قطارها در گرو افزایش قیمت بلیت نیست

 فروزش با اشاره به خرید ناوگانهای جدید حمل و نقل ریلی از شرکت های داخلی گفت: ارتقای کیفیت قطارها وابسته به افزایش قیمت بلیت قطارها نیست و وظیفه تمامی شرکت‌های حمل و نقلی است.


سهم 300 میلیارد تومانی توسعه برق رسانی از عوارض برق

 معاون وزیر نیروگفت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته حدود سیصد میلیارد تومان از عوارض سی ریالی برای توسعه برق‌رسانی و انرژی تجدید پذیر در نظر گرفته شده که 125 میلیارد تومان سهم انرژیهای تجدیدپذیر به ویژه نیروگاههای خورشید خواهد بود.



هشدار بيمه مركزي در باره تبليغات غير واقعي برخي كارگزاران بيمه

 بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران به برخي از كارگزاران رسمي بيمه كه به تبليغات غيرقانوني و درج عناوين و علائم غيرمجاز در تابلو، سربرگ و مهر كارگزاري کرده اند، تذكر و هشدار داد.


تعرفه آب بازدارنده نیست

 مديرکل دفتر بررسي‌هاي اقتصادي و خصوصي‌سازي شرکت مديريت منابع آب ايران گفت: نظام اقتصاد آب کشور نتوانسته است هزينه‌ها و سرمايه‌گذاري‌هاي موردنياز خود را پوشش دهد.


تشدید کسری تجاری ژاپن با ادامه وابستگی به نفت و گاز

 آمار و شاخص های جدید درباره اوضاع اقتصادی ژاپن نشان دهنده تراز منفی تجاری این کشور است.


پرواز‌های حجاج امسال با کمترین میزان تاخیر انجام شد

 امسال 16 هزار زائر به مکه مکرمه و مدینه منوره مشرف شده‌اند که 20 هزار نفر از این تعداد از فرودگاه امام خمینی (ره) پرواز ‌کرده‌اند ، پروازهای امسال با کمترین میزان تاخیر انجام شده است.


صندوق زمین و ساختمان تبلور یک اقتصاد اسلامی

 در معاملات صندوق زمین و ساختمان هم کاهش قیمت وجود دارد بطوریکه با کاهش قیمت زمین و ساختمان ارزش سرمایه‌گذاری نیز کاهش می‌یابد ولی در صورت رشد قیمت زمین و ساختمان ارزش سرمایه‌گذاری افزایش خواهد یافت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار