سرمربی تیم ملی واترپلو ساحلی کشورمان گفت: تمرینات آماده‌سازی تیم ملی به منظور حضور در مسابقات ساحلی آسیا از هفته آینده آغاز می‌شود.

رضا جعفری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: واترپلوی ایران ظرفیت و پتانسیل محدودی دارد برای انتخاب ملی‌پوشان یکسری افراد خاص را دعوت می‌کنیم به طور کلی عدم اعزام تیم به بازی‌های آسیایی تاثیر به سزایی روی عملکرد ملی‌پوشان و واترپلو ایران گذاشت.

سرمربی تیم ملی واترپلو ساحلی تصریح کرد: با توجه به این که 2 دوره است که واترپلو به بازی‌های آسیایی اعزام نمی‌شود بنیه و پشتوانه این ورزش کاهش پیدا کرده و به همین دلیل در حال حاضر تعداد محدودی واترپلوئیست داریم. برای شوک وارد کردن به پیکره واترپلو، شاید حضور در مسابقات ساحلی تاثیرگذار باشد.

وی تصریح کرد: تنها و اولین آرزوی ما در این مسابقات این است که واترپلو را احیا کنیم، سطح کیفی بازی‌های ساحلی آسیا بسیار و سنگین است تمامی کشورهای شرکت کننده در این رقابت‌ها به منظور کسب نتیجه قابل قبول برنامه‌ریزی وسیعی کرده‌اند.

جعفری اظهار داشت: با توجه به این که در فدراسیون از نظر مالی در مضیقه هستیم حتی برای تهیه امکانات اولیه این رشته هم مشکل داریم ولی با کمک محسن رضوانی و با دیدگاهی که داشت مجوز حضور در این پیکارها را کسب کردیم امیدواریم بتوانیم در این رقابت‌ها نتایج قابل قبولی را به دست آوریم.

سرمربی تیم ملی واترپلو ساحلی خاطرنشان کرد: با وجود پایان بازی‌های آسیایی اینچئون هنوز برای من علت عدم اعزام تیم ملی واترپلو به این مسابقات سوال است چرا در ورزش ما فوتبال جزو ورزش‌های واکسینه شده است و حتی در صورت باخت و آبروریزی در سطح بین‌المللی باز هم مورد حمایت قرار می‌گیرد اما جوانان واترپلولئیست باید به راحتی از اعزام به مسابقات حذف شوند، هنوز هیچ فردی جواب منطقی به این سوال‌ها نداده و ما در تاریکی حرکت می‌کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشور ، بازیها ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار