معاون خدمات شهری شهرداری تهران، گفت:‌ ایستگاه های آتش نشانی براساس برنامه پنجم تاپایان سال 97 افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مجتبی عبداللهی در مراسم افتتاح 5 ایستگاه آتش‌نشانی در شهر تهران گفت: امروز 5 ایستگاه آتش‌نشانی به طور کامل مورد بهره‌برداری قرار گرفت و تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی به 112 رسید.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تعداد ایستگاه‌ها را تا پایان سال 93 به 120 ایستگاه برسانیم و بر اساس برنامه دوم پنج ساله شهرداری تهران باید تعداد ایستگاه‌ها تا پایان سال 97 به 150 ایستگاه آتش‌نشانی برسد.

عبداللهی عنوان کرد: ایستگاه‌های آتش‌نشانی هاشم آباد، جیحون، وردآورد، لقمان و خیابان زنجان شمالی باصرف هزینه ای بالغ بر4 میلیارد تومان درهر ایستگاه و 4 میلیارد تومان نیز امکانات و تجهیزات دراین ایستگاه‌ها آماده بهره برداری است.

وی  افزود: شهرداری و شورای شهر تهران نگاه ویژه‌ای به آتش‌نشانان دارند و علی‌رغم اینکه آتش‌نشانی وضعیت خوبی از لحاظ تجهیزات و امکانات دارد ولی در تلاش هستیم تامانند کشورهای توسعه‌یافته در موضوع مقابله با حوادث بتوانیم مقابله کنیم.

عبداللهی تصریح کرد:  لایحه‌ای تنظیم شده  و به شورای شهر تهران ارسال شده تا بتوانیم نسبت به تجهیز 120 ایستگاه آتش‌نشانی امکانات لازم را تهیه کنیم تا خودروهای سبک، باریک و نردبانی خریداری شودو  45 خودروی آتش نشانی خریداری وبه ایستگاه هادر صورت نیاز اضافه می شود.

وی خاطر نشان کرد: خانم‌های علاقمند هستند در حوزه آتش‌نشانی فعالیت کنند ولی به دلیل سختی کار مقرر شده است تا در کارهای ستادی و اداری جذب شوند و در عملیات خاص و ویژه مورد استفاده قرار نگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار