معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به آمار اولیه کمک‌های جمع آوری شده جشن عاطفه ها گفت: طبق آمار اولیه در 23هزار پایگاه کمیته امداد تاکنون 23میلیارد جمع آوری شده است.

سعید ستاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه ها، پس از توزیع هدایا، که بر اساس نیازسنجی و شناسایی از قبل صورت گرفته نیازمندان، انجام می‌شود و آمار نهایی را اعلام می‌کنند.

وی تصریح کرد: بر این اساس طبق آمار تأیید شده 23هزار پایگاه کمیته امداد،23میلیارد تومان کمک‌های مردمی در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی با بیان این که این رقم نسبت  به مشابه سال گذشته 22درصدی رشد داشته است افزود: که در این میان استان فارس با 3میلیارد تومان، استان سیستان و بلوچستان با 2.5میلیارد تومان و استان های اردبیل وکهکیلویه و بویراحمد هر کدام با یک میلیارد تومان بیشترین کمک‌های مردمی را تاکنون داشته‌اند.

ستاری در خصوص کمک‌های دانش ‌آموزان در 60هزار پایگاه مدارس، تصریح کرد: کمک های جمع آوریشده در مدارس بر اساس نیاز سنجی و شناسایی اولیای مدرسه و دانش آموزان در بین دانش آموزان نیازمند با حفظ احترام و اکرام توزیع می‌شودکه تا امروز آموزش و پرورش آمار نهایی خود را اعلام نکرده است.

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان این که سال گذشته 50میلیارد تومان از محل جشن عاطفه‌ها جمع  آوری شده بود، خاطرنشان کرد:‌جشن عاطفه‌ها امسال در 60هزار پایگاه مدارس، 15هزار پایگاه کمیته امداد و 23هزار پایگاه در مساجد سراسر کشور از 16مهر ماه به مدت 3روز برگزار شد که با توجه به استقبال خوب مردم نوع دوست از این نیت ارزشمند و با توجه به افزایش 22درصدی آمارهای اولیه نسبت به سال گذشته، پیش بینی می‌شود امسال 60میلیارد تومان از این محل جمع آوری و در بین نیازمندان توزیع ‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: جشن ، عاطفه ها ، کمک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۲۱ مهر ۱۳۹۳
سال تحصیلی شروع شده و کم کم داره به پایان ماه اول میرسه
بهتره این جشن قبل از سال در نیمه شهریور برگزار بشه تا بچه های ناتوان و محروم بتونند بهتر از لوازم التحریر و زودتر استفاده کنندنه الان !
امیدوارم از سال بعد این اتفاق بیفته
آخرین اخبار