مدیر عامل شرکت آب منطقه ای همدان خواستار برنامه ریزی برای مصرف آب در بخش کشاورزی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ مرتضی عزالدین در جشن عید غدیر و تجلیل از دانش آموزان نمونه ی کارکنان شرکت آب منطقه ای همدان  با اشاره به اينکه در حال حاضر 92 درصد آب کشور در بخش کشاورزي مصرف مي شود، ادامه داد: اين در حالي است که بايد بر اساس استانداردهاي جهاني 70 درصد آب در بخش کشاورزي مصرف شود.

وی بهره برداري بيش از حد از آب هاي زيرزميني را باعث کاهش کيفيت آب دانست و برنامه‌ريزي براي رفع اين مشکل را نيز از ديگر مسائل ضروري عنوان کرد.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای همدان آب را يکي از محورهاي اصلي توسعه  هر جامعه دانست گفت :  با وجود اينکه همدان با تنش آبي مواجه بود، اما تاکنون با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته کوچکترين وقفه‌اي در روند آبرساني به شهرهاي استان ايجاد نشده است.
عزالدین آب را به عنوان کالايي اقتصادي، اجتماعي و گاهي امنيتي  معرفی کرد  و افزود: مديريت محلي در آب و حفاظت آن بسيار مهم است و با وجود اینکه بارش های جوی کشور به خاطر قرار گرفتن در اقلیم خشک و نیمه خشک یک سوم میانگین جهانی است ، خوشبختانه با همه ی کمبود منابع و با کمک همکاران تابستان و فصل آبی گذشته را گذراندیم.
کارشناس تربیتی آموزش و پرورش هم در این مراسم برتربیت کودکان با فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی تاکید کرد و گفت : دشمنان برای همه ی مردم ما به خصوص کودکان و نوجوانان برنامه ریزی کرده اند و بر این اساس سالانه 2 هزار فیلم علیه اسلام ، شیعیان  و ایران می سازند.
 تجری کانون های خانواده را مهد پرورش شخصیت آینده ی کودکان دانست و خاطر نشان شد : رفتار امروز ما و الگو گرفتن برخی خانواده ها از برنامه های بیگانه و ماهواره ای باعث دورشدن ما از ارزش ها و شکل گرفتن خانواده های سست بنیان می شود و آینده ی کشور را به خطر می اندازد.
 در این مراسم با اجرای برنامه های شاد ومولودی خوانی تولد امام هادی (ع) و عید غدیر را جشن گرفتند و از 50 دانش آموز و دانشجوی نمونه فرزندان کارکنان و نفرات برتر مسابقات قرآنی وزارت نیرو تقدیر شد.

انتهاي پيام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.