رئیس پلیس راهور گفت:‌امروز بیش از 10میلیون دانش آموز و 100هزار معلم در قالب همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سردار اسکندر مؤمنی رئیس پلیس راهور در همایش ملی طلایه داران فرهنگ ترافیک که امروز در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد گفت: امروز همیاری و همکاری پلیس و آموزش و پرورش نشان داد که چه ظرفیت عظیمی در کشور وجود دارد و ما معتقدیم که هر طرحی که بخواهد در کشور برگزار و نهادینه شود امکان ندارد مگر این که در مرکز ثقل آموزش و پرورش انجام شود.

وی در ادامه افزود: امروز بیش از 10ملیون دانش آموز و 100هزارمعلم در قالب همیاران پلیس و فرهنگ‌یاران ترافیک کمک می‌کنند و نقش عمده کاهش سوانح و حوادث مربوط به حضور همیاران پلیس است که در خانواده قوانین را یادآوری می‌کنند و بنده به همین مناسبت از وزیر و خانواده بزرگ آموزش و پرورش تقدیر و تشکر دارم.

سردار مؤمنی در ادامه تصریح کرد: ‌اگرروزگاری 28هزار نفر در کشور کشته می‌شدند و امروز این عدد به 18هزار نفر رسیده سهم عمده آن مربوط به خانواده آموزش و پرورش است.

وی در پایان خطاب به دانش آموزان و همیاران پلیس خاطرنشان کرد: امیدوارم که با همکاری و همیاری شما شاهد افزایش انضباط و کاهش حوادث در کشور باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار