اولین دوره مسابقه وبلاگ‌نویسی طرح فراگیر، قرآن کتاب زندگی با حضور اساتید برجسته ترتیل خوان ماه مبارک رمضان هم اکنون در سالن آمفی تئاتر صدا در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران حاضر در مراسم تقدیر از اولین دوره مسابقه وبلاگ نویسی طرح فراگیر قرآن کتاب زندگی دقایقی پیش در سالن آمفی تئاتر صدا برگزار شد.

بنابراین گزارش محمد حسین‌ محمد زاده مدیر شبکه رادیویی قرآن با اشاره به گسترش فرهنگ قرآنی در فضای مجازی گفت: از ماموریت‌های رادیو قرآن این است که به منظور بهره‌مندی از ظرفیت فضای اینترنتی بیاید استفاده کنیم و قرآن را گسترش دهیم. همانطور که پیامبران پیام‌های خود را به زبان آن قوم می‌رساندند زبان جوانان حال حاضر نیز فضای مجازی است که باید از آن بهره بگیریم. در طرح فراگیر قرآن کتاب زندگی بخش بسیار موثر و پر رونق وبلاگ‌نویسی را طراحی کردیم و استقبال خوبی هم از آن شد.

وی افزود: در نظر سنجی های صورت گرفته که در بازه زمانی ماه مبارک رمضان انجام شد رادیو قرآن در بین سایت‌های فعال در حوزه قرآن رتبه نخست را کسب کرد که البته تا رسیدن به نقطه ایده‌آل فاصله بسیار دارد.

محمد‌زاده تصریح کرد: در ترتیل خوانی در ماه رمضان 93 از کارهای برجسته رادیو قرآن بود که با شورای عالی قرآن در فضای باشکوه مصلی از اساتیدی چون: سبط علی، سعیدیان، امام جمعه، طوسی و احمدی وفا بهره مند شدیم؛  که موج خوبی را در بین مخاطبان رادیو ایجاد کرد.

وی خاطر نشان کرد: تجلیل از برگزیدگان طرح وبلاگ نویسی، قرآن کتاب زندگی و اساتیدی که در ترتیل خوانی ماه رمضان حضور داشتند را به فال نیک می‌گیریم.

در پایان این مراسم از احمدعلی رضانژاد، سجاد سحرخوان، علی صفت‌زاده، ندا حقانی‌شمامی، امیرمحسن سلطان احمدی، نادر حقانی‌شمامی،وهاب خدابخشی، پگاه گنجوی، امیرعباس سبحانی و هدیه‌السادات صادق‌موسوی برگزیدگان این مسابقه شدند.

بنا براین گزارش 336 اثر به دبیرخانه رسید که از میان آنها 24 اثر برگزیده شد.


انتهای پیام/ اس


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار