سرمربی تیم دختران زیر 17سال ایران در خصوص وضعیت این تیم برای حضور در مسابقات آسیایی گفت: بچه ها زحمت زیادی کشیده اند و امیدوارم امروز نتیجه اش را ببینند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ فریبا صادقی پیش از آغاز مسابقه والیبال دختران ایران و چین تایپه با تاکید به خودباوری اعضای تیم اظهار داشت:  امروز تمرین خیلی خوبی داشتیم و احساس کردم بچه ها از لحاظ روحی قوی تر شده اند و امیدوارم عصر امروز مقابل چین تایپه بازی واقعی خود را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: این بچه هاطی 5 ماه گذشته زحمات زیادی کشیده اند و کادر فنی و فدراسیون نیز تمام تلاش خود را برای ارتقای جایگاه آنان انجام داده است اما نباید فراموش کرد که این بازیکنان بسیارخام و کم تجربه هستند و راه طولانی برای رسیدن به هدف های خود دارند.

سرمربی تیم والیبال دختران زیر 17 سال آسیا در پاسخ به پیش بینی نتیجه ایران و کره در این مسابقات گفت:  از تیم نوجوانان کره شناخت خاصی ندارم اما فردا بازیشان را با چین تایپه تماشا خواهم کرد و با توجه به بازی که می بینم می توانم نظر دهم.
 
وی در پایان تصریح کرد:  با توجه به کم تجربگی بازیکنان درصورتی که بتوانیم بازی خود را به نمایش بگذاریم و به خود باوری لازم برسیم، برد کرده ایم.

والیبالیست های دختر زیر 17 سال ایران عصر امروز ساعت 14 و سی دقیقه به وقت ایران با چین تایپه در دهمین دوره رقابت های والیبال دختران آسیا دیدار می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار