سرمربی تيم واليبال زير 17 سال دختران ايران با تاكيد به برگزاري مستمر اردوهاي تيم هاي واليبال پايه گفت: اگر اين تمرينات و همچنين اردوهاي برون مرزی تداوم داشته باشد مي توان به اين تيم اميدوار بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ فريبا صادقي پيش از اعزام تيم واليبال دختران زير17 سال  ايران به دهمين دوره مسابقات آسيايي افزود: اردوهای تیم ملی نوجوانان با 38 بازيكن آغاز شد و در نهايت دوازده نفر را براي حضور در تايلند انتخاب و اعزام می کنیم.

وي با اشاره به آخرين مرحله اردوي تيم، خاطرنشان كرد: اردوي خود را از دوم تا يازدهم مهرماه در اصفهان برگزار كرديم و براي آمادگي بيشتر امروز بعد از ظهر و صبح فردا نيزدر آكادمي ملي المپيك تمرين خواهيم كرد.

صادقي درباره تيم هاي هم گروه ايران در دهمين دوره مسابقات واليبال نوجوانان دختر، گفت: كره جنوبي و چين تايپه در گروه ما قرار دارند كه تيم هاي قدرتمندي در دنیا و آسیا  به شمار مي روند؛ اما اميدوارم با سعي و تلاش بچه ها به نتيجه قابل قبولي دست يابيم.
 
وی در پاسخ به اين سوال كه دليل تفاوت كيفيت تيم هاي پايه دختران و پسران واليبال چيست؟ اظهار داشت: نمي توان اين دو را با هم مقايسه كرد چرا كه تيم واليبال مردان ما نتيجه تلاشي 8 ساله در تيم هاي پايه پسران است و اين روند صعودي هم چنان ادامه دارد اما در خصوص واليبال دختران مي توان كمبود تمرينات مداوم گروه پايه و هم چنين اردوهاي برون مرزي را دليل اين فاصله كيفي عنوان كرد كه اگر مشكلات مطرح شده مرتفع شود مي توانيم به تيم هاي دختران نيز اميدوارباشيم.

دهمين دوره مسابقات واليبال قهرماني نوجوانان دختر زير 17 سال آسيا از 19 مهرماه با حضور 13 تيم در تايلند آغاز مي شود و 12 بازيكن و 9 عضو كادر فني چهارشنبه 16 مهرماه ايران را به مقصد پوكت تايلند ترك خواهند كرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار