معاون امور اجتماعی شهرداری منطقه 4 گفت: همزمان با فرارسیدن روز جهانی نابینایان مراسم بزرگداشتی با حضور مدیران شهری و شورای شهر تهران در محل تالار شیان تهران برگزار می شود.

 سمانه زمانی گرمسیری معاون  امور اجتماعی و فرهنگی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: همزمان با فرا رسیدن 23 مهر ماه روز جهانی نابینایان اداره سلامت منطقه 4 اقدام به برگزاری مراسم بزرگداشت این عزیزان، با حضور مدیران ارشد شهری و اعضای  شورای شهر در تاریخ 19 مهر ماه ودر محل تالار شیان تهران خواهد کرد و از نابینایان سطح منطقه و خانواده هایشان برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل خواهد آمد.
 
وی همچنین با اشاره به 24 مهر ماه و روز جهانی غذا بیان داشت: همزمان با فرا رسیدن این روز جشنواره بزرگ غذایی در نحل اتوبان شهید بابایی و در مجاورت جنگل تلو برگزار خواهد شد.
 
وی ادامه داد: جشنواره اقوام و جشنواره غذا این زمینه را فراهم خواهد کرد تا اقوام مختلف کشور به ارائه  غذاهای سنتی و محلی خود در این جشنواره بپردازند تا جشنواره رنگ و بوی فرهنگی بومی به خود گیرد.
 
زمانی با اشاره به پیش بینی برنامه های مختلف همزمان با روز جهانی قلب در سراهای محلات منطقه خاطر نشان کرد: روز ملی سلامت زمان و همچنین هفته مبارزه با سرطان از دیگر مناسبتهای سلامت محور پیش رو است که با برگزاری کلاسهای آموزشی و کارگروهی تخصصی و دوره های اردویی به آنان نیز به طور تفضیلی خواهم پرداخت.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: جشنواره ، نابینا ، شیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار