دکتر آقاجانی گفت: مدل های جدید پرداخت به کارکنان غیر پزشک، باید عادلانه و تضمین کننده کار مشارکتی بین همه اعضاء تیم سلامت باشد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، دکتر محمد حاجی آقاجانی در نخستین نشست کمیته اصلاح نظام پرداخت کارکنان غیر پزشک شاغل در بیمارستانها گفت: در کتاب ارزش نسبی توزیع کارانه، تمامی گروه‌های پزشکی مد نظر قرار گرفته اند.

معاون درمان وزرات بهداشت در ادامه افزود: پیرو دستور دکتر هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هیاتی متشکل از معاونت درمان و توسعه وزارت بهداشت و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مسئول شده‌اند  تا با دقت نظر و استفاده از الگوهای علمی و دقیق پرداخت‌ها را بازنگری و سهم کارانه گروه‌های مختلف پزشکی را مورد بررسی قرار  دهند.

دکتر آقاجانی با اشاره به اینکه، یکی از اهداف تشکیل این کمیته ها، تدوین مدل مناسبی برای پرداخت به کارکنان درمانی غیر پزشک است، گفت: محور های مدل پرداخت به کارکنان غیر پزشک باید تضمین کننده کار مشارکتی و تیمی بین تمامی اعضاء تیم درمانی بوده و عادلانه باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ایجاد روحیه کار تیمی در بین همه کارکنان بیمارستان، تحقق عدالت در پرداخت ها، بهبود وضعیت درآمدی پرسنل غیر پزشک، توجه به امر آموزش و  پژوهش در بیمارستان های آموزشی کشور و بهبود ثبت خدمات برای کسب در آمدهای واقعی بیمارستان از مهمترین اهداف اجرای کتاب جدید ارزش گذاری نسبی خدمات پزشکی خواهد بود.

معاون درمان وزارت بهداشت در پایان افزود: این امر منجر به افزایش بهره وری از منابع انسانی و فیزیکی شده و در نهایت افزایش کیفیت و اثربخشی خدمات درمانی، رضایتمندی بیماران و  مردم را بدنبال خواهد داشت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار