مراسم تجليل از خادمان و خيرين امر ازدواج با حضور نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ اين مراسم تحت عنوان همايشي با عنوان ازدواج مطلع عشق در سالن اجتماعات شهرداري قم برگزار شد و دبير همايش ازدواج مطلع عشق در خصوص برگزاري اين مراسم اظهار داشت: اين همايش براي چهارمين سال پياپي برگزار مي‌شود که مورد استقبال زوج‌هاي جوان قرار گرفته است.

عليرضا اميدواريان اضافه کرد: 110 زوج جوان در اين همايش شرکت دارند که اغلب آنها از خانواده نيازمندان و يا زوج‌هاي خاص و نخبه استان بوده‌اند و اين همايش با همکاري خيرين و موسسه‌هاي خيريه امر ازدواج در استان قم برگزار شد در حالي که هدف از آن ترويج ازدواج آسان در جامعه است.


دبير همايش ازدواج مطلع عشق با بيان اينکه در اين همايش به زوج‌هاي جوان بسته محتوايي زندگي آسان پايدار و همچنين بسته‌هاي فرهنگي و هدايايي اهدا شد، تصريح کرد: گسترش فرهنگ ازدواج آسان يکي از ضروريات است که بايد در کشور نهادينه شود و چه بهتر که قم به عنوان ام القراي جهان تشيع در اين زمينه الگو باشد.


وي خاطرنشان کرد: ما به دنبال گسترش اين امر هستيم و با برگزاري همايش‌هاي مختلف مي‌کوشيم تا علاوه بر ترويج ازدواج در گسترش فرهنگ ازدواج آسان در کشور نيز تلاش کنيم.


گفتني است: در ادامه اين مراسم از موسسه‌هاي خيريه و همچنين افراد تاثيرگذار در امر ازدواج و خيرين و خادمان ازدواج تجليل شد.
 
 
انتهای پیام/ش
برچسب ها: قم ، مراسم ، ازدواج ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.