معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در گیلان:

اجرای طرح تحول نظام سلامت فرصتی برای ارائه توانمندی های حوزه سلامت است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گیلان گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت فرصتی برای ارائه توانمندی های حوزه سلامت است.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، دکتر ایرج حریرچی اظهار داشت: با حمایتی که دولت تدبیر و امید، اکنون از حوزه سلامت دارد فرصت بسیار مناسبی فراهم شده است که اقدامات ماندگاری در این حوزه صورت گیرد و حوزه سلامت توانمندیهای خود را نشان دهد.

وی افزود: حال که دولت در گره گشایی از مشکلات سلامت توجه دارد،ضروری است که  جامعه سلامت نیز همراهی لازم را داشته باشند و در این مسیر حرکت کنند و ما نیز با  انجام بازدیدها و برگزاری جلسات در استانهای مختلف، به بررسی همه مسائل و مشکلات موجود می پردازیم.

دکتر حریرچی گفت: نتایج بازدیدها و جلسات برگزار شده در برنامه ریزیهای وزارت بهداشت مدنظر ما قرار می گیرند تا بتوانیم در فضایی مثبت و تعامل گرا، تمام کارها  را به نحو احسن به کمک روسای دانشگاههای علوم پزشکی پیش ببریم و  بهره برداری لازم را به منظور رضایتمندی مردم داشته باشیم.

براساس این گزارش، هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در جلسه ای که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع  وزارت بهداشت برگزار شد گزارشاتی را در خصوص اقدامات صورت گرفته در طرح تحول نظام سلامت و مشکلات موجود در این استان ارائه دادند.

گفتنی است، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در پی  ضایعه درگذشت پدر دو شهید گرانقدر و ابوی نماینده مردم شهر رشت و نائب رئیس کمیسون بهداشت و درمان در مجلس شورای اسلامی دکتر تامینی، برای ابلاغ پیام تسلیت وزیر بهداشت وارد گیلان شد.

 

بازدید سرزده رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مراکز آموزشی درمانی این شهر

براساس این گزارش، به منظور ارزیابی روند اجرائی طرح تحول نظام سلامت دکتر برزیگر، رییس  دانشگاه علوم پزشکی گیلان به صورت سرزده از مراکز آموزشی درمانی شهر رشت بازدید کرد.

وی با حضور در بیمارستانهای پورسینا، رازی، هفده شهریور، امیرالمومنین (ع)، حشمت و شفاء رشت ضمن گفتگو با بیماران و مراجعین آنها، از نحوه ارائه خدمات درمانی، هزینه های پرداختی قبل و بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت و همچنین، میزان رضایتمندی و مشکلات آنها نیز مطلع شد.

دکتر برزیگر با پزشکان متخصص مقیم در بیمارستانها، دستیاران و کارورزان نیز دیدار و گفتگو کرد و ضمن شنیدن نقطه  نظرات و مشکلات آنها ،اظهار داشت:تمامی تلاش ما بر این است که دسترسی مردم  عزیزمان به خدمات پزشکی با کیفیت در بیمارستانهای دولتی فراهم شود.

وی در پایان دستورات لازم را جهت بررسی و رفع مشکلات مطرح شده صادر کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار