مجموعه «جهان شهری ها» به دلیل استقبال مخاطبان از شنبه، 19 مهر ، هر شب ساعت 19 از شبکه مستند پخش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ مجموعه « جهان شهری ها » به دلیل استقبال مخاطبان از شنبه ، 19 مهر ، هر شب ساعت 19 از شبکه مستند پخش می‌شود.

این مجموعه که  تهیه کنندگی میثم حلاجان و به کارگردانی شهاب اسفندیاری ساخته شده است به زندگی مسلمانان چند ملیتی و چند فرهنگی می‌پردازد و تجدید حیات اسلام در دنیای معاصر و تأثیر انقلاب اسلامی در بیداری ملت‌ها را به تصویر  می‌کشد.

این مجموعه که در 39 قسمت سی دقیقه ای آماده پخش شده است قالب سفرنامه ای دارد و شخصیت محور است و همراه با" ادگاردو اسعد "یکی از جهانشهری ها به شش کشورآمریکای لاتین  (کاستاریکا، ونزوئلا، کوبا، اکوادور، بولیوی و پرو) سفر می‌کند.

 در هر قسمت شرح مختصر و مقدمه ای درباره وضعیت اجتماعی، اقتصادی و جغرافیایی کشورها  و به نوعی تاریخ و فرهنگ آن ها معرفی می شود بیان می شود و چند قسمت نیز به طور مستقل به سراغ مسلمانان به ویژه شیعیان ساکن در این کشورها می‌رود.

سایر عوامل سخت « جهانشهری ها » عبارتند از:  
تدوین: روزبه سجادی، مدیرتولید: مهدی جهانگیری، موسیقی:علیرضا معتمدی، ساخت تیتراژ: روح الله موحدی، تصویربردارا: محمدحسام پور و شهریار نیکان، صداگذاری: محمدحسین حیدری، گفتارمتن: امیرحسین مدرس .

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار