با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد نخستین پایگاه خودپرداز سیستم بانکی کشور در دهدشت افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران، ظهر روز گذشته با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونان عمرانی و برنامه ریزی وی، فرماندار کهگیلویه، مدیر امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان نخستین پایگاه خودپرداز سیستم بانکی کشور در دهدشت افتتاح شد.
 
محمد رشید جبا بابیان اینکه بانک ملی در سراسر کهگیلویه و بویراحمد 54خودپرداز دارد، اظهار کرد: این پایگاه سومین پایگاه خودپرداز اینترنتی در استان است.
 
مدیر امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کلیه خدمات بانکی از جمله دریافت پول، انتقال وجه و پرداخت قبوض در این پایگاه ارائه می گردد.
 
جبا گفت: مردم شهرستان کهگیلویه با دارا بودن 200 هزار جمعیت به چنین پایگاهی نیاز داشتند که بانک ملی نخستین بانک در این شهرستان بود که برای رفاه حال مردم به ایجاد این پایگاه اقدام کرد.
 
وی بابیان اینکه یک دستگاه کیوسک بانک در این پایگاه در نظر گرفته شده است،عنوان کرد: تمامی خدمات اینترنتی و حتی قابلیت ورود به سایت بانک از طریق شبکه" وی ای ان" به اینترنت و سایت بانک ملی را دارد.
 
جبا ابراز کرد: در این پایگاه فضای مناسب برای مردم از جمله سیستم سرمایشی و تهویه طراحی گریده و مجهز به دوربین مداربسته است.
 
انتهای پیام/ز
منبع:تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.