مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از تکمیل مجموعه فرهنگی – ورزشی کارگران، شهرستان پاکدشت در دهه فجر امسال خبر داد.

احمد لطفی‌نژاد، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه سرمایه‌های مهم و اصلی در هر کشور منابع انسانی توانمند و سالم است، به همین منظور اهمیت دادن به این سرمایه‌ی ارزشمند که به عنوان یک ثروت ملی تلقی می‌شوند از وظایف اصلی مسئولان است.

وی در ادامه با اشاره به ساخت و بهره‌برداری مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی کارگران در شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: ساخت این مجموعه‌ها در راستای توجه بیشتر به وضعیت سلامت جسمی و روحی کارگران است چرا که کارگران در هر مجموعه‌ای برای بهبود راندمان و تولید نیازمند داشتن روحیه‌ای شاداب هستند که در این خصوص نیز از تمامی دست‌اندرکاران ساخت مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی استان خواسته‌ایم تا با سرعت، کیفیت و با کمترین هزینه نسبت به ساخت مجموعه‌های مورد نظر اقدام کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران خاطرنشان کرد:‌ اولویت‌ةای حاضر این اداره کل در ساخت مجموعه‌های ورزشی نیز تکمیل مجموعه فرهنگی و ورزشی شهرستان پاکدشت است که در دهه فجر امسال باید مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تکمیل ، تعاون ، کار ، رفاه ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار