به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران این روزها بعد از برخورد بیانکی با تراکتور حامل سائوبر سوتیل، بحث استفاده از کاکپیت سرپوشیده باری دیگر در فرمول یک رواج یافته است.
ژول بیانکی راننده تیم ماروشا در گرندپری ژاپن با تراکتور حامل اتومبیل آدریان سوتل برخورد کرد و در نتیجه این صانحه، آسیب شدیدی دید. این برخورد موجب شد باری دیگر بحث ایمنی در رقابت های فرمول یک مطرح شود.
پدی لو باور دارد بحث استفاده از کاکپیت سرپوشیده که بعد از برخورد بیانکی باز هم در میان مدیران رواج پیدا کرده است نمی توانست به ژول کمکی کند.
لو در مصاحبه با اوتو موتور آندو اسپورت گفت: چون رول هوپ (ورودی های بالای سر راننده) اتومبیل کاملاً از بین رفته است، پس اگر در اطراف سر او چیز دیگری قرار داشت می توانست شرایط را ناگوارتر کند.