دادستان کل کشور گفت: بسیاری از اراضی و باغات در کشورمان درحال از بین رفتن هستند که این تعداد باغات روز به روز افزایش پیدا می‌کنند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی دادستان کل کشور در نهمین اجلاس دوره چهارم شورای عالی استانها که صبح امروز در مجلس قدیم شورای اسلامی برگزار شد، افزود: شهر سالم مشخصاتی دارد که از جمله می‌توان به اخلاق، قانون مداری، عقلانیت، معنویت و روابط براساس عدالت اشاره کرد که زیربنای همه اینها توحید است.

دادستان کل کشور با تأکید بر اینکه نباید فساد و تبعیض در شهر سالم تشکیل شود، تصریح کرد: باید آسیبهایی را که شهر سالم را  تهدید می‌کند شناسایی نماییم.

رئیسی با اشاره به ساخت و سازهای غیر مجاز در کشورمان اظهار داشت: یکی از مشکلات تغییر کاربری در فضای باغات و اراضی زراعی است که به موجب قانون ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرها ممنوع است.

دادستان کل کشور بیان داشت: متاسفانه در برخی از ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرها تا جایی پیش می‌رود که یک هتل در کنار رودخانه ساخته شده و باید جلوی این حرکتهای غیرمجاز را گرفت.

رئیسی تأکید کرد: بسیاری از اراضی و باغات هماکنون درحال از بین رفتن هستند و تعداد این باغات متاسفانه روزبه روز بیشترمی‌شود و من پیشنهاد می‌کنم شوراها برای نظارت بیشتر بر عملکردشان بخش نظارتی را در درون شوراها راه‌اندازی کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: عدالت ، روابط ، باغات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.