تاسیسات دریایی تهران در هفته هفتم با نتیجه دو بر صفر توانست شهرداری ساوه را شکست دهد.

وحید شمسایی مربی – بازیکن تیم تاسیسات دریایی تهران پس از کسب پیروزی مقابل شهرداری ساوه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در پی ادامه نتایج مثبت خود در هفته های گذشته بودیم که به این مهم رسیدیم.
 
وی ادامه داد:بازیکنانم در حال حاضر بیشتر از گذشته از نظر فنی و رفاقتی هماهنگ شده اند که این فاکتور برای کسب نتیجهبسیار مهم است اما یک مشکل داریم که در هر بازی یکی از بازیکنان تاثیر گذار رو در اختیار نداریم و این مسئله باعث می شود تا ضربه بدی به تیم وارد شود.
 
سرمربی تاسیسات دریایی تهران گفت: امروز بازی منطقی داشتیم. اصولا تیم هایی که به آن ها شوک وارد می شود عملکرد متفاوتی را به نمایش می گذارند حالا در صورتیکه خوراکچی نیز در آن تیم حضور پیدا کند، حریف به یک تیم بسیار سخت و دشوار  تبدیل پخواهد شد زیرا خوراکچی یک مربی بزرگ و فنی است.
 
شمسایی در مورد صحبت های خوراکچی مبنی بر تساوی نتیجه عادلانه بود نیز افزود: نظر خوراکچی برای من قابل احترام است اما ۵ – ۶ موقعیت هفتاد هشتاد درصدی گل داشتیم که با بدشانسی به تیرک خورد و به بیرون رفت حتی در یک صحنه توپ به دست بازیکن شهرداری نیز برخورد کرد اما اعتراضی نکردیم. به هرحال بازی به نفع ما تموم شد و امیدواریم در هفته آینده مقابل حفاری اهواز هم به پیروزی دست یابیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: شمسایی ، تاسیسات ، پیروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار