به گفته معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امسال 50 هزار نفراز دانش آموزان این استان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشوراعزام می شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ حجت الاسلام نجات حسینی نژاد با بیان اینکه امسال 50 هزار نفر از دانش آموزان این استان به مناطق عملیاتی اعزام می شوند، افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده 40 هزار نفر از این دانش آموزان به مناطق عملیاتی غرب و 10 هزار نفر نیز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: نیمی از اعزام ها مربوط به دختران خواهد بود.

وی با بیان اینکه اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی غرب یک روزه و به مناطق جنوب سه روزه خواهد بود، اظهار کرد: همه دانش آموزان دوره دوم دبیرستان به دلخواه می توانند در این اردو ها حضور یابند.

به گفته معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه سال گذشته 25 هزار نفر از دانش آموزان کرمانشاهی به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

وی هدف از این اعزام ها را زنده نگهداشتن یاد و خاطرهشهدا و ایثارگریهای رزمندگان اسلام بین دانش آموزان دانست و گفت: این اردوها می تواند برای دانش آموزان تداعی کننده سال های جنگ تحمیلی باشد.

حسینی نژاد نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت را اصلی ترین دلیل این اعزام ها برشمرد و ابراز امیدواری کرد: این اعزام ها بتواند کارکردهای لازم را در بین نسل جوان داشته باشند.

انتهای پیام/ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.