معاون مبارزه با جرائم جنایی کل کشور گفت: 3.8 درصد سرقت ها مسلحانه به بانکها و طلافروشی‌هاست.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ مصطفایی در نشست خبری امروز گفت: بر اساس آمار 6.7 درصد قتل کاهش داشته و جرائم جنسی 18 درصد کاهش یافته است اين در حالي است که 88 درصد پرونده ها کشف شده است.
 
وی در ادامه بیان کرد: 8 درصد از جرائم جنسی توام بوده با فیلمبرداری که قصد مجرمان اخاذی و تهدید قربانی بوده است.
 
این مقام مسئول افزود: در حوزه آدم ربایی یک ثبات داشته‌ایم و شیب مثبتی نداشته و در حوزه سرقت مسلحانه بیشترین سرقت، سرقت خودرو و سرقتهای خرد است اما 3.8 درصد سرقت‌های مسلحانه به بانکها و طلافروشی‌هاست.
 
سرهنگ مصطفایی در خصوص پرونده کودک ربايي در بندر انزلي اظهار داشت: در ابتداي خرداد سال جاري مائده 5  ساله بعد  از خروج از مدرسه ربوده شده است و تاکنون پيدا نشده است و با تلاش ها و پيگيري هاي پليس تاکنون تحقيقات به نتيجه اي مثبتي نرسيده است.
 
وي در خصوص پرونده ربودن شدن محمد امين گفت :با تحقيقات صورت گرفته 3 متهم شناسايي شد اما يکي از متهمان از متهم اصلي ما بود فوت کرده است و يکي از متهمان هم اظهار داشته متهمي که فوت شده در رودخانه ها به دنبال جسد امين بوده است امابا اين حال اين پرونده باز است و ودر حال رسيدگي به اين پرونده هستيم.
 
معاون مبارزه با جرائم جنایی کل کشور خاطر نشان کرد: در بحث پرونده زنان قربانی کردستان تاکنون 3 تن از قربانیان شناسایی شده‌اند و پرونده کماکان در مرحله رسیدگی است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار