رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در خصوص اعتقاد به جادو در فوتبال گفت: من به همه اهالی فوتبال هشدار می‌دهم که از اینگونه مسائل غیر حرفه‌ای پرهیز کنند.

علی اکبر محمدزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اهالی فوتبال باید سعی کنند که رویکرد‌شان در زمین فوتبال نتیجه بخش باشد به عوامل خارجی از جمله جادوگری‌ روی نیاورند.
 
محمدزاده در ادامه بیان کرد: به هر حال من هم از زبان فوتبالی‌ها شنیدم که برخی از سرپرستان، مربیان و بازیکنان از عوامل خارجی همچون رمال و جادوگری استفاده می‌کنند.
 
وی تصریح کرد: من حقیقتا‌ اعتقادی به جادوگری ندارم به نظرم نتایج بازی باید در زمین فوتبال از لحاظ فنی و تاکتیکی رقم بخورد، به هر حال بحث جادوگری و رمالی در فوتبال باید بررسی عمیق شود تا ببینیم این موضوع واقعیت دارد یا ندارد.
 
وی در مورد دعوت از ویسی به کمیته اخلاق عنوان کرد: ویسی دیروز به کمیته اخلاق آمد و اظهاراتش را در مورد جباری داور فوتبال بیان کرد و مطالبش را نوشت.
 
محمدزاده تصریح کرد: به هر حال ما اعتراض ویسی نسبت به داوری را شنیدم و به کارشناسان داوری می‌دهیم که بعد از بازبینی فیلم بازی نتیجه را به ما اعلام کنند.
 
 رئیس کمیته اخلاق عنوان کرد: ویسی بابت داوری جباری اظهاراتی داشت، وی را به عنوان مدعی و شاکی خواستیم تا سوء برداشت‌هایش در مورد داوری جباری را مورد بررسی و تحقیق قرار دهیم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال بعد از بررسی فیلم داوری در مورد اظهارات ویسی حکم صادر می‌کنیم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار