دیه‌گو کاستا گلزن تیم برای حضور در رقابت‌های ملی اعلام آمادگی کرد و گفت در دعوای میان مورینیو و دل‌بوسکه دخالتی ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از اسکای اسپرت،‌ کاستا گلزن 25 ساله تیم چلسی در7 بازی این تیم موفق به ثمر رساندن 9 گل شد و تا به این لحظه در صدر جدول گلزنان لیگ برتر انگلیس قرار دارد وی از مصدومیت قدیمی همسترینگ رنج می‌برد اما اعلام کرد می‌تواند تیم ملی اسپانیا را در بازی‌های بعدی مقابل اسلواکی و لوگزامبورگ همراهی کند.

کاستا در این باره گفت: ژوزه مورینیو هرگز از من نخواسته وظایف ملی‌ام را کنار بگذارم  تصمیم بازی و یا استراحت کردن با خودم است اگر مصدوم باشم بازی نمی‌کنم تا آسیب‌دیدگی را تشدید نکرده باشم. تلاش خود را برای گلزنی با پیراهن تیم ملی اسپانیا متمرکز کرده‌ام . به ثمررساندن نخستین گل برای اسپانیا باعث خوشحالی بی حد من خواهد بود.

** اعلام بی طرفی کاستا میان دو مربی

کاستا در فهرست ابتدایی دل بوسکه برای حضور د رتیم ملی اسپانیا حضور نداشت اما انتقادات فراوان ژوزه مورینیو باعث شد وی سرانجام به تیم ملی این کشور دعوت شود بازیکن برزیلی اسپانیایی چلسی گفت: من ماه گذشته دچار مصدومیت شده بودم اما الان در شرایط جسمانی خوبی هستم و دل بوسکه در جریان تمامی این مسائل قرار دارد. می دانم بین او و مورینیو جنگ لفظی به وجود امده اما ترجیح می‌دهم در آن دخالت نداشته و فقط به موفقیت تیم ملی اسپانیا فکر کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: کاستا ، مورینیو ، دل بوسکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار