نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی انتظامی در امنیت مقتدرانه سعی در تامین امنیت مالی، جانی و روانی مردم دارند، امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی می‌رود تا به تکیه‌گاهی جهت امنیت،‌ نظم و احقاق حق شهروندان تبدیل گردد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، محمدرضا باهنر نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز چهارشنبه(16 مهرماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز هفته گرامیداشت خدمات نیروی انتظامی، گفت: این هفته را به همه پرسنل، فرماندهان و مسئولان خدوم ناجا تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.
 
وی افزود: عزیزان نیروی انتظامی حافظان عزت و سربلندی ملت رشید ایران هستند که مجاهدانه از مرزها حفظ و حراست می‌کنند و مخلصانه در گرما و سرما و سختی‌ها به انتظام امور می‌پردازند، نیروی انتظامی در امنیت مقتدرانه سعی در تامین امنیت مالی، جانی و روانی مردم دارند، امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی می‌رود تا به تکیه‌گاهی جهت امنیت،‌ نظم و احقاق حق شهروندان تبدیل گردد.
 
باهنر ضمن تشکر از تلاش‌های مجددانه فرماندهان و پرسنل نیروی مقتدر انتظامی، تصریح کرد: به ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات این نیروی تلاشگر امیدوار و نظاره‌گر هستیم؛ امروز اکثریت قریب به اتفاق مجلس شورای اسلامی از پرسنل نیروی انتظامی هستند.

نائب ریس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین ناجا، جمعی از دانش‌آموزان بهیاری مجتمع آموزشی بهداشت و درمان و امداد ناجا و جمعی از کارشناسان حقوقی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و جمعی از کارشناسان بازرسی کل ناجا و مدیران معاونت حقوقی و امور مجلس نیروی انتظامی مهمان صحن علنی مجلس هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار