حمید جبلی با عکس‌های"خونه مادر بزرگه" به خانه هنرمندان می‌آید

دو نمایشگاه تجسمی از عکس‌ها و پوسترهایی در حوزه تئاتر عروسکی، پنجشنبه 17 مهر ساعت 17 در نگارخانه‌های زمستان و میرمیران خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی خانه هنرمدان ایران، نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره تئاتر عروسکی در نگارخانه زمستان خانه هنرمندان برگزار می‌شود. در این نمایشگاه عکس‌هایی از سیامک زمردی مطلق، ابراهیم حسینی، رضا موسوی، سید ضیاء صفویان و پوسترهایی از قباد شیوا، ابراهیم حقیقی، عباس سارنگ، کیانوش غریب پور، بهزاد غریب پور، ابولفضل همتی آهویی به نمایش گذاشته می‌شود.
 
براساس این گزارش؛ همزمان با این نمایشگاه مجموعه عکس‌هایی از حمید جبلی شامل عکس‌هایی از نمایش عروسکی «خونه مادر بزرگه» در نگارخانه میرمیران افتتاح خواهد شد. پیش از این و در مرداد سال جاری، حمید جبلی از هنرمندان عکاس و طراح برای شرکت در بخش نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره نمایش عروسکی دعوت کرده بود.

 بنابراین گزارش؛ فراخوان این بخش به منظور ارتقای مواد تبلیغی این حوزه، با موضوع نمایش عروسکی، تهیه و منتشر شد. این نمایشگاه به صورت غیررقابتی برگزار می‌شود و به راه‌ یافتگان، کتاب آثار برتر و گواهی شرکت در این بخش اعطا خواهد شد.

 گفتنی است؛ مراسم افتتاحیه این دو نمایشگاه در ساعت 17 پنجشنبه، 17مهر در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای دیدن این آثار می‌توانند تا 24 مهر هر روز از ساعت 13 تا 20  به نشانی خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی، باغ هنر، نگارخانه‌های  زمستان و میرمیران خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: جبلی ، نمایشگاه ، تجسمی ، عروسکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار