کارگردان "خط ویژه" گفت: "عصر یخبندان" روایت‌گر مسائل و مشکلات اجتماعی حال حاضر جامعه است.

مصطفی کیایی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران پیرامون روند تولید فیلم سینمایی "عصر یخبندان" گفت: در حال حاضر در مرحله پیش تولید "عصر یخبندان" هستیم و نهایت تلاشمان را می‌کنیم که هر چه سریعتر فیلمبرداری این پروژه را آغاز کنیم.

وی افزود: قرارداد بازیگران"عصر یخبندان" هنوز قطعی نشده و دکور، گریم و بازیگران اصلی این فیلم تا پایان هفته‌ی آینده به طور کامل مشخص می‌شود.

کارگردان فیلم"بعد از ظهر سگی سگی" در خصوص همکاری محدودش با منصور لشگری قوچانی اظهار داشت: بعد از همکاری من و این تهیه کننده در "خط ویژه" و راندمان بالایی که شاهد آن بودیم تصمیم گرفتیم که فیلم دیگری با مضمون اجتماعی بسازیم. من و قوچانی در تولید فیلم، انتخاب بازیگر، طراحی دکور و گریم و ... اشتراک نظر زیادی داریم و برای گرفتن مجوز "عصر یخبندان" اقدامات زیادی انجام دادیم.

کارگردان فیلم "ضد گلوله" عنوان کرد: هدف ما رساندن فیلم "عصر یخبندان" برای شرکت در سی و سومین دوره جشنواره فجر است.

وی ادامه داد: "عصر یخبندان" فضایی کاملا متفاوت با خط ویژه دارد اما هر دو مسائل و مشکلات جامعه را به مسئولان گوشزد می‌کنند و مضمونی اجتماعی دارد.

کارگردان "خط ویژه" با تاکید بر اهمیت رئال بودن فیلم‌هایی که تهیه می‌شود جهت قابل فهم بودنش برای مخاطب گفت: تمام قصه‌هایی که کار کرده‌ام کاملا واقعی هستند و از گریم‌های عجیب بازیگران و طراحی دکورهای خیلی خاص کاملا گریزانم. تمام فیلم‌های من به زبان و شکل ساده ناهنجاری‌های اجتماعی را به تصویر می‌کشند.

گفتنی است؛"عصر یخبندان" چهارمین کارگردانی مصطفی کیایی در سینما بعد از فیلم های "بعداز ظهر سگی سگی"، "ضد گلوله" و "خط ویژه" است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار