فیلم مسعود کیمیایی در رقابت با فیلم داریوش مهرجویی رتبه برتری را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران ، درحالی که به پایان دومین ماه سال رسیده‌ایم، فیلم "طبقه حساس" کمال تبریزی با فروش 5 میلیارد و 650 میلیون تومان پس از گذشت 74 روز از آغاز نمایش در 74 سالن تهران و شهرستان‌ها، در ردیف اول گیشه فروش قرار دارد که از این میزان 3 میلیارد و 150 میلیون تومان متعلق به تهران و 2 میلیارد و 500 میلیون تومان متعلق به شهرستان‌ها است. 



معراجی‌های مسعود ده نمکی نیز با فروش 5 میلیارد و 400 میلیون تومانی در 30 سالن نمایش کشور، در حالی که آخرین روزهای اکران خود را پشت سر می‌گذارد، در ردیف دوم گیشه فروش قرار دارد که از این میزان فروش، سالن‌های نمایش تهران مبلغ 2 میلیارد و 100 میلیون تومان و شهرستان‌ها مبلغ 3 میلیارد و 300 میلیون تومان را به خود اختصاص داده‌اند. 

فیلم "خط ویژه" به کارگردانی مصطفی کیایی پس از گذشت 75 روز از آغاز نمایش در تهران با داشتن 8 سالن 1 میلیارد و 407 میلیون تومان فروش داتشه است و میزان فروش آن درشهرستان‌ها با تعداد 40 سالن نمایش به 62 میلیون تومان رسید و به این ترتیب در مرتبه سوم جدول فروش قرار گرفت. 

فیلم "چ" به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در 12 سالن نمایش خود در تهران 1 میلیارد و 250 میلیون تومان و در 25 سالن نمایش در شهرستان‌ها 1 میلیارد تومان فروش داشته است.
 
بنابراین گزارش؛ از میان فیلم‌هایی که اخیرا بر پرده‌های نمایش آمده‌اند "زندگی جای دیگری است" به کارگردانی منوچهر هادی درحالی که به یک ماهه شدن مدت نمایش خود نزدیک می‌شود با 30 سالن نمایش در تهران و شهرستان‌ها 480 میلیون تومان فروش داشته است که از این میزان 360 میلیون تومان به تهران و 120 میلیون تومان به شهرستان‌ها تعلق دارد.
 
"متروپل" به کارگردانی مسعود کیمیایی نیز با گذشت 6 روز از شروع نمایش و دارا بودن 45 سالن در تهران و شهرستان‌ها، 102 میلیون تومان فروش داشته است که 72 میلیون تومان آن به تهران و 30 میلیون تومان آن به شهرستان‌ها تعلق دارد.
 
فیلم "اشباح" به کارگردانی داریوش مهرجویی و تهیه‌کنندگی جهانگیر کوثری پس از گذشت 8 روز از آغاز نمایش در تهران 41 میلیون تومان در تهران و 6 میلیون تومان در شهرستان‌ مشهد فروش داشته است. 

گفتنی است : تعداد سالن‌های این فیلم در تهران، از 8 سالن به 11 سالن خواهد رسید و در مشهد نیز این فیلم در 2 سالن نمایش روی پرده است.  
انتهای پیام/  
 
 

برچسب ها: نمایش ، سالن ، میزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار