رئیس اداره آموزش و پرورش پردیس گفت:افزایش اعتبارات آموزشو پرورش رمز احیاء زیرساخت های اموزشی شهرستانها به ویژه پردیس است .

سلیمانی فر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد افزایش اعتبارات حوزه آموزش و پرورش در مجلس شورای اسلامی دولت تدبیر و امید را دولتی آموزش محور با دیدگاه پرورشی معرفی نمود و گفت : حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی سیاست ها ی این حوزه را در راستای تقویت زیر ساخت های آموزشی با نگاهی پرورشی زیر سایه تحقیق و پژوهش تنظیم و اجرایی نموده است .

رئیس اداره آموزش و پرورش پردیس صرف هزینه و افزایش اعتبارات این حوزه را سیاستی زیر ساختی دانست و تصریح کرد : افزایش بودجه و رقم اعتبارات به مدیریت این حوزه جهت رفع کمبود ها و خلاء های موجود سرعت می دهد .

وی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در تقویت بنیه دفاعی ایران اسلامی در برابر تهاجم دشمن در جبهه جنگ نرم ، مدارس را پایگاههای هدف دشمن در جریان تهاجم فرهنگی برشمرد و اضافه کرد :دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی باید از طریق اقدامات فرهنگساز با کالبدشکافی ساختار توطئه های استکبار جهانی آشنا شوند .

رئیس اداره آموزش و پرورش پردیس در خاتمه اظهار داشت : متولیان امور فرهنگی باید آگاهانه با افزایش اطلاعات خود از شیوه تهاجم دشمن در قالب جنگ نرم در این میدان سخت مقابله و مقاومت کنند ./ش/ن



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.