اعلام شده است که مسوولان تیم استقلال به کشور آمریکا دعوت شدند اما این در حالی است که سفر به این کشور با مشکلاتی نیز همراه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسوولان تیم استقلال این خبر را تایید کردند و اعلام داشتند که قصد دارند بررسی های لازم را انجام دهند تا این سفر در نیم فصل صورت بپذیرد و اعضای این تیم برای برگزاری اردویی موثر راهی این کشور شوند.

گفتنی است استقلالیها مدتی است که خواستار انجام این اردو هستند و حتی بارها در زمان حضور علی فتح اله زاده این مدیر قصد داشت مقدمات این سفر را انجام دهد اما شرایط مهیا نشد و این مدیر استقلال را ترک کرد و این سفر انجام نشد اما در حال حاضر افشارزاده قصد دارد این امر را در استقلال مهیا کند تا تیم به آمریکا سفر کند.

شایان ذکر است هزینه سفر استقلال به این کشور از طرف دعوت کننده ها بصورت کامل پرداخت نمی شود و استقلالیها باید بخشی از هزینه ها را متقبل شوند و این اتفاق قرار است از سوی مسوولان و مدیریت تیم انجام شود.

**اعتراض بازیکنان استقلال به مسوولان تیم/بین بازیکنان تیم تبعیض قائل نشوید!

برخی بازیکنان تیم استقلال به رفتار و برخورد اعضای باشگاه با برخی از بازیکنان تیم معترض شدند و از مسوولان خواستند در این خصوص تغییر رویه دهند.

سفرهای طولانی مدت برخی بازیکنان تیم استقلال و موافقت های اعضای باشگاه با نوع سفر و ترک تمرینات تیمی استقلال باعث شد که بازیکنان این تیم در این خصوص واکنش نشان دهند و خواستار تغییر در باشگاه شدند.

گفتنی است بازیکنان تیم استقلال معتقدند که رفتار و برخوردها در این تیم با اعضای تیم یکسان نیست و مسوولان باید با بازیکنان یکدست و بطور مساوی برخورد کنند و بین نفرات تیم بر اساس نام آنها تبعیض قائل نشوند.

شایان ذکر است بازیکنان تیم استقلال اعلام کردند که بین نفرات تیم نباید تفاوت قائل شوند و اگر این شرایط ادامه دار باشد انگیزه تیمی در استقلال از بین می رود و این مسئله به ضرر تیم استقلال می شود و در این میان تنها بازیکنان نیستند که متضرر می گردند.

**اعتراض استقلالیها به اظهارات در خصوص داوری/می خواهند برد ما را لوث کنند!

اعضای تیم استقلال در خصوص داوری بازی با ملوان بحثهایی را مطرح کردند که با اظهارات مخالف از سوی مسوولان در فدراسیون روبرو شدند اما استقلالیها از این بحثها دلخورند.

آبی ها بازی با ملوان را با پیروزی به پایان رساندند اما مسوولان داوری در فدراسیون معتقدند که دروازه بان تیم استقلال باید در دقایق ابتدایی از بازی اخراج می شد اما داور بازی این صحنه را ندید و آبی ها در نهایت بازی را با پیروزی به اتمام رساند.

گفتنی است آبی ها اعلام کردند شرایط در این تیم به گونه ای است که استقلالیها مدعی شدند نباید این مباحث را عنوان و مطرح کنند زیرا استقلال پس از چند باخت یک برد را بدست آورد و این مسائل را شرایط را برای این تیم تغییر می دهد.

شایان ذکر است استقلالی ها مدعی شدند برخی می خواهند با مطرح کردن این صحبتها برد تیمی استقلال را لوث کنند و نرا کمرنگ جلوه دهند.

این در حالی است که استقلالیها در این خصوص نامه ارائه کردند و عنوان داشتند که این بحث باید به اتمام برسد و به آن پر و بال ندهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار