مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعي" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: به جای انتخاب مستقیم شهردار شورا را منحل کنید ، پنج میلیون زن ایرانی کارت مهربانو دریافت می‌کنند ، کاهش 90 درصدی جرائم ایرانیان در کشورهای دیگر/ قاچاق انسان نداریم و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعي" که در روز سه شنبه منتشر شده است به شرح زير است:

ترخیص وسایل نقلیه توقیف شده در هفته ناجا/ صدور بالغ بر 23 برگه جریمه در روز

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/15/2648909_488.jpg

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی تمام وسایل نقلیه که به پارکینگ منتقل شده‌اند ترخیص می‌شوند.

کاهش 90 درصدی جرائم ایرانیان در کشورهای دیگر/ قاچاق انسان نداریم
فرمانده نیروی انتظامی ناجا از کاهش 90 درصدی جرائم ایرانیان در کشورهای دیگر خبر داد.

چمران:بیشتر نمایندگان مجلس با معرفی سه نفر به عنوان شهردار به شورای شهر موافق نیستند/ واگذاری انتخاب شهردار تهران به شورای حل اختلاف مرکزی
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از مسائل مطرح در مجلس شورای اسلامی آن است که هیات حل اختلاف استانها سه نفر را معرفی می‌کند و شوراها باید یکی از این سه نفر را به عنوان شهردار انتخاب کنند.

افزایش 95 درصدی کشف جرائم جنائی/ کشف سالانه 600 تن مواد مخدر
فرمانده نیروی انتظامی ناجا از افزایش 95 درصدی کشف جرائم جنایی و کشف سالانه 600 مواد مخدر در کشور خبر داد.

نظر چمران در خصوص انتخاب مستقیم شهردار توسط مردم شخصی است/ فراموش نکنیم شورای دوم سکوی پرش احمدی‌نژاد برای ریاست جمهوری شد
عضو کمیسیون نظارت حقوقی شهر تهران گفت: من مخالف نظر چمران در خصوص لایحه دولت مبنی بر انتخاب مستقیم شهردار توسط مردم هستم، مخالفت ایشان شخصی است.

نخستین پرواز برگشت حجاج پنج‌شنبه انجام می‌شود/ بار مجاز هر زائر، تنها دو چمدان ۲۰ کیلویی
معاون سازمان حج و زیارت با بیان اینکه هم‌اکنون تمام زائران مناسک حج خود را انجام داده‌اند، گفت: اولین پرواز برگشت حجاج پنج‌شنبه انجام می‌شود.

به جای انتخاب مستقیم شهردار شورا را منحل کنید
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: تصویب لایحه دولت در خصوص انتخاب مستقیم شهردار توسط مردم در واقع به معنای انحلال شورا است و بهتر است بگوییم شورا را منحل کنید راحت تر هستید.

پنج میلیون زن ایرانی کارت مهربانو دریافت می‌کنند

مدیر موسسه مطالعات و تحقیقات زنان با اشاره به نخستین جشنواره و همایش مهربانو از رونمایی پنج میلیون کارت مهربانو در راستای بهبود وضعیت زنان جامعه خبر داد.

نباید نسبت به وضعیت باشگاه پرسپولیس بی تفاوت بود / وزیر ورزش در خصوص پاسخ به مسائل مطرح در این باشگاه به شورا دعوت شود
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا گفت: امروز خبرهایی را از باشگاه پرسپولیس می‌شنویم که با توجه به قرارگیری در شهر تهران بی تفاوتی نسبت به آن به معنای بی مسئولیتی است.

تندگویان: از رأی قوه قضائیه در خصوص قلع و قمع درختان گلایه مندیم/ جایگزینی 100هکتار فضای سبز با حفظ یک هکتار قابل مقایسه نیست
 عضو کمیسیون نظارت حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در خصوص فضای سبز و حفظ درختان از رأی قوه قضائیه گلایه داریم و از رئیس قوه قضائیه می‌خواهیم درخواست ما را بررسی کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار