هشتمین جشنواره ملی مدیران و تولید کنندگان جوان شب گذشته 14 مهرماه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ شب گذشته هشتمین جشنواره ملی مدیران و تولید کنندگان جوان برگزار شد که در ابتدای این مراسم امید حیدریان نایب رئیس خانه صنعت معدن در خصوص جشنواره گفت: فعالیت‌های جشنواره از اردیبهشت ماه امسال شروع شد که 700 پرسشنامه ارسال شد که 36 اثر برگزیده شد که شامل 16 اثر مدیران نمونه،‌14 واحد برتر و 2 واحد خدماتی برتر، که در نهایت از 100 واحد 5 واحد منتخب شناخته شدند.

وی در ادامه در خصوص منتخبین جشنواره گفت: حدود 80 درصد از منتخبین از شهرهای خارج از تهران هستند و علاوه بر این موضوع حضور بانوان صنعتگر نمونه در جهت بهبود وضعیت صنعت کشور مورد توجه است.

حیدریان در ادامه به سه محور اصلی مشکلات صنعتگران پرداخت که شامل: بهره‌های بانکی و نحوه تعامل بانک‌ها با صنعتگران و تولیدگنندگان که نیاز به بررسی بیشتر و دقیق‌تر دارد، اصلاح مالیات و اصلاح ساختار چک که موجب ایجاد خلل در کار صنعتگران و تولیدکنندگان در کشور شده است.

در ادامه این همایش آرمان خالقی عضو هیئت مدیره خانه صنعت، مرتضی بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری، علی صدری رییس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، نیره پیروزبخت، رییس سازمان ملی استاندارد ایران و بسیاری دیگر از فعالان صنعتگر و نمونه در این مراسم حضور داشتند.

گفتنی است در این همایش به  تعدادی از تولیدکنندگان جوان و چهره های ماندگار لوح و تندیس و  به  تعدادی از مدیران نمونه جوان نشان ویژه مدیریت اهدا شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار