مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور در منزل ستوانیکم "امین شفیعی" درجه‌دار فدارکار فرماندهی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد با جانفشانی جان "اکبر کریم‌زاده" یکی از تماشاگران کودک یاسوجی را نجات داد، دیدار و با تقدیم گل و شیرینی از وی عیادت و دلجویی کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج؛ ستوان یکم شفیعی از پرسنل نیروی انتظامی استان مستقر در محل برگزاری مسابقات کورس سوارکاری یاسوج در هنگام برگزاری مسابقات کورس پاییزه یاسوج در حالی که دو رأس اسب تعادل خود را در هنگام برگزاری مسابقه از دست داده و قصد زیرگرفتن یکی از تماشاگران که کودک شش ساله بود را داشت با رشادت تمام خود را زیر اسب‌ها انداخت و با گرفتن و بغل کردن این تماشاگر کودک باعث مصدومیت شدید خود از ناحیه مچ پا، کمر، سینه و گردن و نجات این کودک شد.

وضعیت عمومی ستوانیکم امین شفیعی روبه بهبود است.

کاهش 35 درصدی نزاع های دسته جمعی در شهرستان کهگیلویه
فرمانده انتظامی کهگیلویه با اشاره به کاهش 35 درصدی نزاع های دسته جمعی در شهرستان کهگیلویه گفت : بیشترین نزاع ها در شهرستان در سال جاری از نوع فردی و خانوادگی بوده است.

سرهنگ جهان دیماز افزود: با اشاره به افزایش 55 درصدی تصادفات رانندگی دراین شهرستان تصریح کرد: در سال جاری هفت تصادف منجر به فوتی در سطح شهرستان نیز به ثبت رسده است.

وی ابراز داشت: در این راستا نیز دوهزارو 831 خودرو و دوهزارو 117 موتورسیکلت نیز توقیف شدند.
دیماز یکی از اولویت های اصلی نیروی انتظامی را برقراری امنیت در شهرستان ه اعلام کرد وگفت: در این راستا نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی در تحقق این امر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.