سخنگوی دستگاه قضا گفت: در جلسه‌ای که در آن وزرای قوه قضائیه نیز حضور داشتند وزیر ارتباطات اعلام کرد که بدون هیچ گونه محدودیت پولی در این زمینه هزینه‌های لازم و راهکارهای لازم برای محدود کردن مصادیق مجرمانه را ارائه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،‌ در ادامه نشست خبری امروز معاون اول دستگاه قضا درپاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در ارتباط با نامه شما به وزیر ارتباطات این گونه بیان شده که شما موافق فیلترینگ فضای مجازی نیستید و می‌خواهید در این زمینه پاکسازی شود اظهار داشت: همه ما همین را می‌خواهیم و خواسته قوه قضائیه از مسئولین ذیربط و وزارت ارتباطات این است که مردم جامعه از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند اما از فساد نیز جلوگیری شود.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ادامه داد: وظیفه قوه قضائیه این است که از وقوع جرم جلوگیری کند حال این جرم چه در فضای مجازی باشد و یا در فضای غیرمجازی بنابراین ما خواستار پاکسازی فضای مجازی از عناوین مجرمانه هستیم.
 
سخنگوی دستگاه قضا اضافه کرد: در جلسه‌ای که در آن وزرای قوه قضائیه نیز حضور داشتند وزیر ارتباطات بیان کرد که بدون هیچ گونه محدودیت پولی در این زمینه هزینه‌های لازم و راهکارهای لازم برای محدود کردن مصادیق مجرمانه را ارائه خواهد داد و نهایت تلاششان را در این زمینه انجام می‌دهند.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مصادیق ، وظیفه ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار