سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت: همین که نام رحمتی در لیست تیم ملی قرار گرفت ولی در لحظه‌های آخر خط خورد جای امید است چرا که این مسأله نشانگر این است که خیلی مسائل بین سرمربی تیم ملی و رحمتی حل شده است.

رهقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: قرار گرفتن نام مهدی رحمتی در لیست تیم ملی جای امید است و از خط خوردن آن در لیست ناراحت نیستیم چرا که نام رحمتی در لیست تیم ملی نشانگر این است که خیلی از مسائل بین سرمربی تیم ملی و وی حل شده است.

وی در ادامه بیان کرد: در اکثر بازی‌های پیکان سرمربی تیم ملی به همراه دستیارانش حضور داشتند و آنها بازی مهدی رحمتی را زیر نظر گرفتند و به همین خاطر نام او را در لیست تیم ملی ثبت کردند ولی در حال حاضر نظاره‌گر هستیم که رحمتی برای حضور در تیم ملی دعوت نشد و این مسأله خیلی مهم نیست چرا که می‌توانند از دروازه‌بان خوب تیم ما با نقاط مثبتی که دارد از آن در اردوهای دیگر استفاده کنند.

وی همچنین درباره تعطیلی لیگ در تیم‌ها عنوان کرد: تیم‌هایی که در لیگ برتر روند خوبی دارند شاید این تعطیلات به ضررشون باشد ولی تیم‌هایی که نقاط ضعف دارند می‌توانند از این فرصت به خوبی استفاده کننذ و نقاط ضعف خودشان را پوشش بدهند ولی در کل تعطیلات به تیم‌ها آسیب می‍‌‌زند.

وی در ادامه افزود: ولی در یک صورت نیز این تعطیلی فرصت خوبی برای سرمربی‌های جدید بعضی از تیم‌ها باشد تا آنها بتوانند زمان کافی برای شناخت این تیم‌ها بدست آورند.

رهقی درباره اردوی تیم پیکان تصریح کرد: تمرینات تیم پیکان تا روز چهارشنبه تعطیل می‌باشد و به دلیل خوب بودن آب و هوای تهران، اردویی به نقاط دیگر کشورمان نخواهیم داشت و در تهرا به این اردو می‌پردازیم.

وی در پایان درباره عملکرد تیم پیکان خاطرنشان کرد: تیم پیکان در سه، چهار هفته اخیر لیگ برتر توانست نتایج قابل قبولی را رقم بزند و امیدوارم این تیم در بازی‌های آینده خود نیز این روند را دنبال کند تا تیم پیکان یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر قرار بگیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: رحمتی ، تیم ملی ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار