فرماندار مریوان با اشاره به تلاش دولت برای رونق بخشیدن هرچه بیشتر به حوزه اقتصاد کردستان گفت: یکی از راه‌کارهای دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم در کردستان راه‌اندازی مناطق آزاد تجاری است که مقدمات آن در مریوان آماده شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سنندج وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان گفت: یکی از راه‌کارهای دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم در کردستان راه‌اندازی مناطق آزاد تجاری است که مقدمات آن در مریوان آماده شده است.

وی گفت: قرار است تیمی کارشناسی از طرف مشاور ویژه رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد در روزهای آینده وضعیت زیرساخت‌های شهرستان مریوان برای راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری را بررسی کنند.فرماندار مریوان افزود: محل این زمین به منظور جلوگیری از رانت‌خواری‌های احتمالی تا زمان تأیید تیم کارشناسی اعزامی از تهران اعلام نخواهد شد.

.فلاحی گفت: برای تأمین آب و برق و سایر نیازمندی‌ها از قبیل فیبرنوری در منطقه آزاد تجاری مریوان هیچ مشکلی وجود ندارد و دولت آماده است در صورت وجود هر مشکلی در کمترین زمان ممکن آن را برطرف کند.وی خاطر نشان کرد: راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری در شهرستان مریوان در ایجاد اشتغال پایدار در این شهرستان نقشی مهم دارد و امیدواریم در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان کردستان راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری مریوان به صورت رسمی اعلام شود.

انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.