سباستین فتل قهرمان چهار سال اخیر رقابت های فرمول یک اعلام کرد دلیل جدایی او از ردبول، عملکرد نه چندان خوبش در این فصل نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران فتل گفت: این تصمیم یک شبه گرفته نشد. رابطه های خیلی خوب بالاخره یک روز تمام می شوند و آنگاه شما باید یک گام دیگر رو به جلو بردارید. به نظر من باید متوجه این باشید که هیچ رابطه بدی بین من و ردبول وجود ندارد. دلیل جدایی من این نیست که دیگر اینجا را دوست ندارم یا افراد حاضر در تیم را نمی پسندم.

وی افزود:البته باید به این فصل هم نگاه کنید، ما خیلی خوب نبودیم. شاید دلیل جدایی من را این بدانید، اما این طور نیست. اینجا اتفاق بدی رخ نداده است. فکر نمی کنم لازم باشد چیزی را در برابر هم تیمی خودم ثابت کنم. اگر برنده شدیم، با هم برنده شدیم.

«این فصل آنطور که دوست داشتیم پیش نرفت. بخصوص نیمه اول سال خیلی سخت گذشت. به نظر من پیشرفت کردیم، اما وضعیت خیلی سختی برای ما بود.»

فتل ادامه داد:دلیل جدایی این نیست که نتایج خوبی نگرفتیم. یک صدا در درون من گفت دیگر بزرگ شده ام و باید یک گام رو به جلو بردارم. بعد از بزرگ شدن باید روزی تصمیم بگیرید که از خانه بروید. این تصمیم هم چیزی شبیه به این است. این طور حس می کنم که گویی از خانه جدا شده ام.
«در درون شما همیشه این حس وجود دارد که دوست دارید کارهای تازه ای انجام بدهید. این هم زمینه ای شد تا در تازه ای پیش روی من باز شود.»
برچسب ها: فتل ، ردبول ، فرمول یک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۱۵ مهر ۱۳۹۳
فکر کردن منظورتون فتح الله زاده مدیر عامل سابق استقلال است!!!
آخرین اخبار