مهمترين عناوین خبری باشگاه خبرنگاران که در روز یکشنبه منتشره شده موضوعاتي چون: سخنان کامرون استمرار سیاست‌های انگلیس در تضعیف نظام جمهوری اسلامی بود، در "اتاق عمل" مهران مدیری چه گذشت؟، مخالفت سازمان محیط زیست با انتقال آب دریای خرز / انتقال آب دریای خرز به عنوان آخرین راه حل و... است.

مهمترين عناوین خبری باشگاه خبرنگاران که در روز یکشنبه منتشره شده از این قرار است:

آیا دادرس در پذیرش حل اختلاف مختار است؟

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/2/2618846_970.jpg

داور در پذیرش حل اختلاف مختار است در حالى که دادرس باید حل اختلاف را بپذیرد و در صورت عدم پذیرش، قانون ضمانت اجراى سنگینى براى وی پیش‌بینى کرده است.

برخی افراد برای اثبات خود تفرقه‌افکنی می‌کنند
عضو جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اینکه بدنه اصولگرایان به وحدت رسیده است، اظهار داشت: اختلافات موجود، در میان سران اصولگرایی است.

سخنان کامرون استمرار سیاست‌های انگلیس در تضعیف نظام جمهوری اسلامی بود
دبیر اتحادیه جامعه‌ی اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم گفت: بر کسی پوشیده نیست که دشمنان قسم خوردهٔ مردم و نظام مقدس اسلامی هر باره از تریبون سلطنتی انگلیس اقدام به شایعه پراکنی و پخش اخبار نادرست به منظور تضعیف نظام می‌کنند.

در "اتاق عمل" مهران مدیری چه گذشت؟


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/13/2644091_929.jpg
در اولین روز فیلمبرداری سریال "اتاق عمل"،‌ کار جدید "مهران مدیری" با ما همراه شوید.

موسیقی‌های ماندگار دهه‌ی شصتی دفاع مقدس

در سی سال گذشته آثار زیادی در سینمای دفاع مقدس ساخته شده که همیشه به کارگردانان و بازیگران آن اهمیت داده می شد اما این بار علاوه بر این دو گروه، می خواهیم به آهنگسازان سینمای جنگ که تک به تک افرادی تاثیرگذار بر روند فیلم های سینمایی بوده اند نگاهی بیندازیم.

سه تار "حسین علیزاده" به نفع کودکان مبتلا به بیماری نقص ایمنی به حراج گذاشته می‌شود
"حسین علیزاده" استاد موسیقی سنتی و نوازنده ی چیره دست تار و سه تار در حاشیه کنسرت خیریه ای که به نفع کودکان نقص ایمنی برگزار شد اعلام کرد سه تار خود را به حراج می‌گذارد.

واگذاری ساخت متروهای اقماری به وزارت کشور دستاوردی جز تاخیر در ساخت را نداشته است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/12/2642995_436.jpg

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: تاخیر ایجادشده در ساخت متروهای اقماری به دلیل سلب این وظیفه از شهرداری بوده است.

پایان طرح هم‌کدسازی تلفن ثابت سطح کشور تا 10 آبان ماه/ 9 استان در نوبت هم‌کد سازی سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: طرح هم کد سازی تلفن‌های ثابت استان‌های کشور که قرار بود تا پایان شهریور به اتمام برسد تا 10 آبان ماه ادامه دارد.

مخالفت سازمان محیط زیست با انتقال آب دریای خرز / انتقال آب دریای خرز به عنوان آخرین راه حل

معاون محیط زیست دریایی سازمان محیط زیست گفت: انتقال آب دریای خرز به مناطق خشکی چون فلات مرکزی و دریاچه ارومیه برای رفع خشکسالی باید به عنوان آخرین راه حل استفاده میَ‌شود.

اولین زائران حج تمتع هفدهم مهر ماه وارد کشور می‌شوند / تحویل بارهای زائران درب منزل

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/12/2642571_256.jpg
خدا کرمی گفت: اولین زائران حج تمتع هفدهم مهر ماه وارد کشور می‌شوند و ششم آبان ماه نیز آخرین کاروان زائران ایرانی وارد کشور خواهند شد.

افزایش دما در نوار شمالی و نیمه شرقی کشور/ همدان سردترین مرکز استان با دمای 3 درجه/ تهران، قسمتی ابری و 23 درجه

امروز سردترین مرکز استان‌ها تا کنون همدان با کمینه دمایی 3 درجه و شهرکرد با کمینه دمایی 4 درجه و زنجان با کمینه دمایی 6 درجه گزارش شده است.

برنامه توسعه صنعت گاز باید اصلاح شود / تدوین برنامه ششم توسعه گاز ظرف 4 ماه آینده

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی گاز ایران، با بیان اینکه هم‌اکنون نمی‌توان درباره تحقق اهداف برنامه پنجم توسعه کشور اظهار نظر کرد، گفت: کلیات این برنامه از وزارت نفت دریافت شده و تدوین آن در کمیته تلفیق، کمیته راهبردی و ١٥ کمیته تخصصی دیگر در حال پیگیری و انجام است.

تدوین 10 برنامه کشوری در زمینه تحقیقات پزشکی در راستای ابلاغ سیاست های رهبری/ بیماری های غیرواگیر علت 80 درصد مرگ و میرهای کشور

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/13/2644019_956.jpg
دکتر ملک زاده گفت: در راستای ابلاغ سیاست‌های رهبری در حوزه علم و فناوری 10 برنامه کشوری در زمینه تحقیقات پزشکی تدوین شده است.

ورود اساتید مسئله دار به دانشگاه آزاد صحت ندارد/ در انتصابات طبق قانون عمل می‌کنیم
رئیس دانشگاه آزاد گفت: براساس شایعات ورود اساتید مسئله‌دار به دانشگاه آزاد صحت ندارد و در انتصابات اساتید طبق قانون عمل می‌کنیم.

کدامیک از تلفن‌های همراه بر‌تر دنیا نمایشگر باکیفیت تری دارند؟ + تصاویر

اگر می‌خواهید یک مقایسه ساده بین کیفیت نمایشگر اسمارت فون‌های بر‌تر دنیا داشته باشید، با اورژانس IT همراه شوید.

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/12/2643256_113.jpg

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: یارگیری نامناسب تیممان در اوایل فصل باعث شده که اسمی از تیم پرسپولیس در لیست تیم ملی نباشد.

پوشش بانوان دغدغه جدید شورای المپیک آسیا

شورای المپیک آسیا به منظور اجتناب از جنجالی که رقابت‌های بسکتبال زنان را در بازی‌های آسیایی تحت‌الشعاع قرار دارد، بدنبال یک سیاست مشترک در مورد پوشش سر برای تمام رشته‌های ورزشی است.

درخشان: بازیکنان پرسپولیس افکار مخربی دارند!/ نیم فصل دوم تیم را عوض می‌کنم

حمید درخشان گفت: قطعا اینها به یاد نمی‌آورند که وقتی هفده هجده سال قبل هدایت پرسپولیس به من رسید، تیمم چطور بازی می‌کرد. آن دربی ۳ – صفر را به یاد نمی‌آورند.

تحلیلی بر شكست آمریكا در جنگ با داعش در سه جبهه مختلف

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/12/2643337_173.jpg
جنگ ائتلاف علیه داعش، به رهبری ایالات متحده و همراهی كشورهای هم‌پیمان آن، می‌تواند با شكست در سه حوزه مختلف، به طولانی‌شدن پروژه موسوم به "جنگ علیه تروریسم" آمریكا منجر گردد.

داعش درصدد دستیابی به اطلاعات هسته‌ای ایران است!/ روسیه انزجار خود از ایران و اسد را بیان کند
یک روزنامه انگلیسی در گزارشی مدعی شد که داعش به دنبال دستیابی به اطلاعات هسته‌ای ایران است.

امیدواریم در گفتگوهای هسته‌ای به نتایج مثبتی دست یابیم/ جنگ علیه داعش، بهانه حمله به سوریه نشود

میخائیل بوگدانف بر لزوم هماهنگی با سوریه و عراق در مبارزه با تروریسم تاکید کرد و درباره برنامه هسته ای ایران نیز ابراز امیدواری کرد که به نتایج مثبت محسوسی دست یافته شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار