مهم ترین عناوین خبری گروه "ورزشی" که در روز یکشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: یارگیریهای نسجیده اول فصل، پرسپولیس را تضعیف کرد / اردوی پرسپولیس در کیش برگزار می‌شود، پوشش بانوان دغدغه جدید شورای المپیک آسیا و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "ورزشی" که در روز  یکشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

یارگیریهای نسجیده اول فصل، پرسپولیس را تضعیف کرد / اردوی پرسپولیس در کیش برگزار می‌شود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/12/2643256_113.jpg

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: یارگیری نامناسب تیممان در اوایل فصل باعث شده که اسمی از تیم پرسپولیس در لیست تیم ملی نباشد.

پوشش بانوان دغدغه جدید شورای المپیک آسیا

شورای المپیک آسیا به منظور اجتناب از جنجالی که رقابت‌های بسکتبال زنان را در بازی‌های آسیایی تحت‌الشعاع قرار دارد، بدنبال یک سیاست مشترک در مورد پوشش سر برای تمام رشته‌های ورزشی است.

درخشان: بازیکنان پرسپولیس افکار مخربی دارند!/ نیم فصل دوم تیم را عوض می‌کنم

حمید درخشان گفت: قطعا اینها به یاد نمی‌آورند که وقتی هفده هجده سال قبل هدایت پرسپولیس به من رسید، تیمم چطور بازی می‌کرد. آن دربی ۳ – صفر را به یاد نمی‌آورند.

ترین‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال
هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در حالی به پایان رسید که جاسم کرار و محرم نوید کیا بهترین بازیکن و تیم تراکتور در صدر جدول مسابقات باقی ماند.

رییس جمهور درخشش مقتدرانه ورزشکاران کشورمان در بازیهای آسیایی «اینچئون» را تبریک گفت
رییس جمهوری در پیامی ،درخشش مقتدرانه ورزشکاران کشورمان در بازی های آسیایی «اینچئون» را به ملت بزرگ ایران، اعضای کاروان ورزشی، مدیران و مربیان پر تلاش تبریک گفته و از زحمات همه آنان تجلیل کرد.

پویا: از عملکرد ملی‌پوشان در اینچئون راضی‌ام
رئیس فدراسیون ورزش بدمینتون گفت: ملی پوشان بدمینتون باز کشورمان بسیار خوب در مقابل حریفان خود ظاهر شدند.

وظیفه پرداخت ایاب و ذهاب‌ داوران بر عهده من نبود
سرپرست تیم دادگر جیرفت ازعملکرد داوران‌ در دیدار نخست تیمش مقابل کیان صدرا فارس معترض بوده است و اظهار داشت: داوران برای تیم دادگر جیرفت قضاوت عادلانه‌ای نداشتند.

آتشی: نباید تلاش ملی پوشان بسکتبال را نادیده بگیریم
کارشناس بسکتبال نگاه مثبتی به مدال نقره تیم ملی در بازی های آسیایی دارد و می گوید: نباید فکر کرد که ملی پوشان بسکتبال هیچ زحمتی نکشیدند. ضعف هایی هم بود که باید سر فرصت بررسی شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار